عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
با بارش باران در کربلا جمعی از زائران به زیارت امام حسین و حضرت عباس علیهم‌السلام مشرف شدند و برخی با چتر و برخی بدون چتر زیر بارش رحمت الهی در بین‌الحرمین به نیایش و دعاخوانی پرداختند.

عقیق:شب گذشته کربلا باز هم بارانی شد و شدت بارش رحمت الهی‌ ‌به حدی بود که آبگرفتگی در خیابان‌های اطراف حرم امام حسین و حضرت عباس علیه‌السلام مانع حرکت زائران شد و ماشین‌ها نیز به آرامی حرکت می‌کردند.

تعداد بازدید : 105

باران شب گذشته در بین‌الحرمین

با وجود اینکه ساعت‌ها باران بارید و در خیابان‌ها آبگرفتگی هم ایجاد شده بود، بسیاری از زائران خود را به بین‌الحرمین رسانده و در زیر باران به نیایش مشغول شدند.

البته برخی هم ترجیح دادند که برای اینکه بیش‌تر خیس نشوند، به فضای مسقف حرم‌ها پناه برده و در آنجا به راز و نیاز و زیارت بپردازند.

با این وجود، در حالی که باران به شدت می‌بارید، جمعی از زائران در گوشه و کنار بین‌الحرمین درحال خواندن دعا و زیارت بودند و برخی هم با اشک خطاب به باران می‌گفتند: «ظهر روز دهم کجا بودی؟» حضور کودکان و خانواده‌ها با چتر زیر باران هم دیدنی بود. زائران کشورهای مختلف با چترهای یک‌ ‌رنگ به زیارت امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیهم‌السلام مشرف می‌شدند و برخی با چتر در بین‌الحرمین ایستاده بودند و در کنار مشاهده زیبایی‌هایی که بارش رحمت الهی در بین‌الحرمین ایجاد کرده بود، با معبود درددل کردند.

در ادامه فیلمی از حال و هوای زائران هنگام بارش باران در کربلا را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 42

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین