عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
اعلام شد:
فراخوان سوگواره نوحه‌های فاطمیه «خانه مادری» از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی اعلام شد و علاقه‌مندان تا دهم دی‌ماه فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

عقیق: سوگواره نوحه‌های فاطمیه «خانه مادری» در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) به روایت ۹۵ روز به همت سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

محورهای اصلی این سوگواره شامل «ایران، سرزمین فاطمی»، «فاطمه زهرا (س)، اسوه زن»، «زهرای روشنگر و حیات اجتماعی»، «فاطمه زهرا، شهید شهیدپرور» و «بهترین مادر، بهترین خانواده» است و محورهای بخش ویژه نیز شامل «حاج قاسم سلیمانی، شهید فاطمیه»، «فرهنگ شهادت؛ شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت» و «مادر شهید، همسر شهید، دختر شهید» است.

علاقه‌مندان تا دهم دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی Naqamat.ir یا شماره ۰۹۳۶۶۳۶۵۴۶۵ در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا و بله ارسال کنند. 

به نفرات برگزیده این سوگواره هدایای ۵۰، ۲۰، ۲۵ و ۱۰ میلیون تومانی در بخش‌های اصلی و ویژه اهدا خواهد شد. همچنین به ۳ استعداد نوظهور نیز هدیه ویژه اهدا می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین