عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶
فرزند شهید نورالدین جنگجو از شهدای مدافع امنیت لارستان ۶۰ روز پس از شهادت پدرش به دنیا آمد.

عقیق: نورالدین فرزند شهید جنگجو 60 روز بعد از شهادت‌ پدرش صبح امروز ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد در بیرم لارستان دیده به جهان گشود.

محمد جنگجو برادر شهید جنگجو از علت نامگذاری نوزاد تازه متولد شده به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: خداوند رحمان یک نورالدین دیگر را به خانواده ما هدیه داد و از این بابت به درگاه الهی شاکر و خرسند هستیم، پس از شهادت نورالدین با مشورت خانواده و برای اینکه نام نورالدین را زنده نگه داریم و هر روز در خانه نام مبارکش را طنین انداز کنیم این نام نیک را برای فرزند شهید مدافع امنیت انتخاب کردیم.

نورالدین کوچک راه نورالدین بزرگ را ادامه خواهد داد

وی با اشاره به مقید بودن برادر در راه پاسداری از وطن و ادامه راه وی توسط فرزندانش اینگونه اظهار کرد‌ و گفت: برادرم همیشه با وضو لباس پاسداری خود را بر تن می کرد و همان شب هم با وضو به شهادت رسید، صبح امروز هم پس از تولد نورالدین کوچک، من هم با وضو بوسه بر دستان کوچکش زدم و آرام گ در گوش او گفتم راه پدر را ادامه بده و یک نورالدین دیگر برای ولایت، انقلاب و مایه افتخار برای پدر شهیدت باش.

وی در پایان خطاب به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر برادرم شهید شد، خودم و برادرانم و حتی 3 فرزند نورالدین راه او را ادامه خواهیم داد و با تمام وجود گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود.

به گزارش فارس نورالدین جنگجو متولد ۱ دی ۱۳۶۳ در سحرگاه روز جمعه ۲۲ مهر ماه به همراه همرزم شهیدش حجت الاسلام و المسلمین شیخ هادی عرفانی نیا، امسال به دست کوردلان منافق اغتشاشات اخیر در بیرم به شهادت رسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین