عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
تمدید سفر عتبات تا پایان آذرماه
سفر عتبات در این دوره تا پایان آذرماه تمدید و ۲۰ هزارنفر ظرفیت جدید برای کاروان‌ها پیش‌بینی شده است. البته در ۲۰ روز اخیر بیش از ۴۵ هزار ایرانی در قالب کاروان حج و زیارت عازم عراق شده‌اند.

عقیق:

سفرهای زیارتی به عتبات در این دوره از سوی سازمان حج و زیارت از بیستم آبان‌ماه تا بیستم آذرماه برنامه‌ریزی شده بود که اکنون با تصمیم مسؤولان این دوره از اعزام‌ها تا پایان آذرماه تمدید شد.

 

بیش از ۴۵ هزار نفر در ۲۰ روز اخیر به عتبات مشرف شدند

بر همین اساس، ظرفیت ایجاد شده برای اعزام مشتاقان زیارت عتبات که ۷۰ هزار نفر بود، با تمدید زمان اعزام‌ها به ۹۰ هزار نفر افزایش یافت و علاقه‌مندان به زیارت عتبات می‌توانند با ثبت‌نام در یکی از کاروان‌های زیارتی به این سفر معنوی مشرف شوند. 

تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر به زیارت عتبات در این دوره اعزام شدند و بیش از ۲۰ هزار نفر نیز برای ۱۰ روز آینده به عتبات مشرف خواهند شد.

هزینه سفر عتبات در این دوره به صورت زمینی حدود ۶ میلیون تومان و به صورت هوایی از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون و۳۰۰ هزارتومان است. همچنین سفر هوایی عتبات از ۹ ایستگاه پروازی انجام می‌شود و همه ابن سفرها به مدت یکدهفته پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، در هفته‌های اخیر افزایش نرخ ارز و تخصیص پیدا نکردن ارز متشکل به شرکت‌های مجری اعزام زائران به عتبات موجب بالا فتن هزینه سفر و متضرر شدن دفاتر مجری اعزام شده است. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین