عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه مستند "غیررسمی" از پخش پنجمین قسمت از این مجموعه خبر داد و یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت.

عقیق: علی صدری‌نیا مستندساز از پخش مستند «غیررسمی 5» در صفحه شخصی خود خبر داد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت:

"در طول ساخت مجموعه مستند غیررسمی تلاش کرده‌ایم که در هر قسمت سراغ یک وجه ناگفته یا کمتر دیده شده از کار و فعالیت رهبر انقلاب برویم. از نوع ارتباط ایشان با فعالان حوزه‌های مختلف، بخش‌هایی از فعالیت و پیگیری موضوعات مرتبط با نخبگان توسط ایشان، نوع نگاه‌شان نسبت به مسائل فرهنگی و هنری و تفاوت این نگاه با برخی دیدگاه‌ها و سلیقه‌های دیگر، سابقه تاریخی بعضی از موضوعات و پیگیری ها و ارتباط‌ها و ناگفته‌هایی درباره ابعادی از زندگی شخصی ایشان.

تلاشمان در قسمت پنجم غیررسمی این بوده که دوباره سراغ روایتی تازه برویم؛ از یک روحیه خاص از دهه‌های گذشته تاکنون و از اعتقاد به نوعی از کار و فعالیت در تمام این سال‌ها... 

این قسمت از غیررسمی تصاویری منتشر نشده دارد که برای خودمان به عنوان سازندگان اثر هم جذاب و دوست داشتنی بود. تصور می‌کنم پخش این تصاویر بعد از گذشت سال‌ها ارزش دیگری دارد. همچنین این قسمت به نظر من حرف‌های مهمی دارد برای فکر کردن و به کار بستن.

این مستندساز که چندی پیش از آماده شدن این مستند خبر داده و در نخستین اکران در همایش عمومی خدمت رسانی به مناطق محروم به نمایش درآمده بود، به آنتن تلویزیون می‌آید.

برنامه پخش این مستند بدین شرح است:

جمعه 27 آبان ساعت 15 شبکه سه سیما و ساعت 20 شبکه یک سیما
شنبه 28 آبان ساعت 21 شبکه افق
یکشنبه 29 آبان ساعت 20 شبکه مستند

مستند , تلویزیون ,


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین