عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۳۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
در جنوب کرمان:
مسؤول هیئت نورالرضا(ع) گفت: فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ در اردوی جهادی در جنوب کرمان، کلنگ ساخت مدرسه ۳ کلاسه برای دانش‌آموزان دبستانی را به زمین زدیم. فردا این مدرسه به طور رسمی با یاد شهید «آرمان علی‌وردی» افتتاح می‌شود.

عقیق: محمود مدینه نگاه مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) در گفت‌وگویی اظهار داشت: گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت‌رسانی در راستای بازسازی منازل و مدارس کپری این مناطق است. این گروه از سال ۹۲ منطقه محرومی در ۸۰ کیلومتری شهرستان جیرفت در استان کرمان به نام اسماعیلی را شناسایی کرد که مردم این مناطق فوق‌العاده محروم و ۶۰ درصد آنها کپرنشین هستند.

فروردین ۱۴۰۰ کلنگ مدرسه‌ای ۳ کلاسه را زمین زدیم

وی افزود: در طول سال گروه جهادی این هیأت که متشکل از ۸۰ نفر بچه هیأتی‌ها هستند، طی دو بازه زمانی ۱۵ روزه در تابستان و ایام منتهی به عید نوروز در این منطقه حاضر می‌شویم و در روستاهای مختلف این منطقه به اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی می‌پردازیم.

مدینه نگاه تصریح کرد: فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ در اتن که در این منطقه داشتیم، کلنگ ساخت مدرسه‌ای ۳ کلاسه برای دانش‌آموزان دبستانی را به زمین زدیم. این مدرسه در روستای «جنگل گرگی» در ۶۰ کیلومتری جیرفت احداث شد.

مدرسه‌ای برای ۳۰ دانش‌آموز با هزینه ۵۰۰ میلیون بنا شد

مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) با بیان اینکه در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان ساخت این مدرسه هزینه داشت، افزود: این مدرسه از اول مهرماه سال جاری در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت و ۳۰ دانش‌آموز در آن تحصیل می‌کنند. 

وی ادامه داد: ان شاء الله فردا دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه با تکمیل دیگر بخش‌ها، این مدرسه به طور رسمی با یاد شهید آرمان علی وردی طلبه جهادی که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید، افتتاح خواهد شد.

تاکنون ۲۵ خانه برای کپرنشین‌ها ساختیم

مدینه‌نگاه تصریح کرد: در حال حاضر به همراه جمعی از نیروهای جهادی در منطقه برای افتتاح طرح‌ها و تکمیل برخی از امور حضور پیدا کردیم که الحمدلله ۳ خانه نیز برای کپرنشین‌ها تکمیل شده است و بنا داریم افتتاح کنیم.

 مسئول هیأت و گروه جهادی نورالرضا (ع) تصریح کرد: ۳ خانه دیگر نیز در مرحله گچ‌کاری است که ان شاء الله با پایان این خانه‌ها، در مجموع ۲۵ خانه برای نیازمندان و کپرنشین‌های این منطقه احداث شده است.

عید نوروز به اردوی جهادی خواهیم رفت

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله دوره بعدی برنامه‌های جهادی ما در قالب اردو، اواخر اسفندماه خواهد بود که فراخوان اعلام می‌کنیم و نفرات جدید می‌توانند در گروه ما حاضر شوند و خیرین نیز می‌توانند کمک‌رسانی داشته باشند.

تعداد بازدید : 17

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین