عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛
نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری همزمان با سراسر کشور در استان تهران برگزار شد.

عقیق: اعزام پاکبان های برگزیده شهردای به سفر زیارتی مشهد مقدس در قالب نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی (ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران و با مشارکت شهرداری همزمان با سراسر کشور در استان تهران برگزار شد.

در این مراسم بدرقه حجت الاسلام محمد نصیری معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران در جمع حبرنگاران گفت: از مهمترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش است.

وی افزود: در همین راستا موقوفاتی در استان تهران با موضوع زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) و عتبات عالیات وجود دارد بر همین اساس امسال نهمین دوره اجرای طرح زائران حرم رضوی با هدف اجرای نیت واقفین و ترویج فرهنگ زیارت و تکریم و تجلیل از پاکبانان زحمتکش شهرداری تهران در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نصیری اظهار داشت: در این مرحله طی هماهنگی صورت گرفته با شهرداری استان تهران ۹۶ تن از پاکبانان مشرف به زیارت امام رضا (ع) خواهند شد.

نصیری معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۴۸ موقوفه مرتبط با این طرح وجود دارد عنوان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و قرار است در کل کشور ۳۰۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین