عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
هم‌رزمان شهید مدافع حرم محمود رادمهر او را چمران لشکر ۲۵ کربلا می‌خوانند، شهیدی که تاکیتک‌های جنگی‌اش باعث شد داعشی‌های زیادی را به درک واصل کند. این شهید در وصیت‌نامه‌‌اش درباره راه رسیدن به عاقبت بخیری گفته است.

عقیق: شهید مدافع حرم محمود رادمهر معروف به «چمران لشکر ۲۵ کربلا» آبان‌ماه سال ۱۳۹۴ به مدت ۵۸ روز به‌ همراه برادرش؛ محمدرضا برای نخستین‌ بار به سوریه رفت و در مرحله دوم نیز ۱۴ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۵ به جبهه مقاومت اعزام شد. سرانجام در ۱۷ اردیبهشت‌ماه همان سال در خان‌طومان به شهادت رسید.

این شهید در وصیت‌نامه‌اش درباره میان‌بر عاقبت بخیر شدن نوشته است: اگر می‌خواهید دنیا و آخرتتان تضمین شود، از مصائب آخر زمان در امان باشید و عاقبت بخیر شوید، بصیرتتان را افزایش دهید. اطاعت از ولایت فقیه را بر خود واجب بدانید.

درباره این شهید بیشتر بدانید

شهید محمود رادمهر سال ۱۳۶۲ در ساری متولد شد. او از نیروهای بسیار تأثیرگزار در جنگ سوریه بود که در ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۵ در منطقه خانطومان سوریه با نیروهای تحت فرمان خود و به کمک نیروهای هم‌رزمش به خط مقدم رفت و پس از چهار روز درگیری و شکست خوردن خط مقدم دوباره منطقه را از دست تکفیری‌ها پس گرفتند. ولی در حدود نیم ساعت بعد دوباره پس گرفته شد. سرانجام این فرمانده رشید جبهه مقاومت در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵ در خان طومان به شهادت رسید و پیکر مطهرش چهار سال بعد به میهن بازگشت و در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین