عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
حاج مهدی سلحشور:
حاج مهدی سلحشور گفت: نمی‌توان از امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع)، دم بزنیم و خدایی نکرده نسبت به بی احترامی به امام حسین (ع) و فرزندان این خاندان مانند احمد بن موسی (ع) بی‌تفاوت باشیم.

عقیق:حاج مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در خصوص اغتشاشات اخیر و شهادت ۱۵ نفر از هموطنان در حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) اظهارداشت: در قصه شاهچراغ و حمله به پرچم امام حسین (ع) و بی‌احترامی قرآن، نشان می‌دهد، دشمن به وحشت افتاده است و نسبت به نمادهایی که حبل‌المتین آحاد ملت ما هستند جسارت می‌کند. این به معنای آن است که به‌ شدت به‌ وحشت افتاده‌ است.

دشمن از امام حسین (ع) واهمه دارد که پرچم را آتش می‌زند

وی افزود: اینکه به حرم احمد بن موسی (ع) حمله می‌کند، نشان می‌دهد که این حرم چقدر قوی است و جاذبه دارد و مردم را چون شمع دور خودش جمع می‌کند. دشمن از این می‌ترسد. دشمن از امام حسین (ع) واهمه دارد که پرچم را آتش می‌زند؛ اما کور خوانده است که فکر می‌کند این عظمت را از ملت ما بگیرد.

سلحشور با اشاره به اینکه ما باید افتخار کنیم و بدانیم شیعه چه عظمتی دارد و این یاد و خاطره را زنده نگه‌ داریم، گفت: نمی‌توان از امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع)، دم بزنیم و خدایی نکرده نسبت به بی‌احترامی به امام حسین (ع) و فرزندان این خاندان مانند احمد بن موسی (ع) بی‌تفاوت باشیم.

باید برای بی‌احترامی به حرم و امام حسین (ع) مجلس عزا گرفت

این مداح اهل بیت (ع) گفت: در خون شیعه و مردم ایران نیست که نسبت به این بی‌احترامی‌ها، بی‌تفاوت باشد. باید مجلس عزاداری برای این بی‌احترامی به حرم، حسینیه و پرچم امام حسین (ع) گرفت.

دشمن کور خوانده که بتواند پرچم امام حسین را پایین بکشد

وی گفت: دشمن در اوج حقارت این اقدامات را انجام می‌دهد، زیرا می‌داند این پرچم چه عظمتی پیدا کرده است. فکر می‌کند می‌تواند این پرچم را به زیر بکشد، اما کور خوانده است و این پرچم عالم‌گیر شده است.

سلحشور در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که این یاد و خاطره را زنده نگه داریم و از این پرچم و ارزش‌هایمان تمام قامت دفاع کنیم.

فیلم این سخنان را اینجا مشاهده کنید:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین