عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
فیلم|
دوربین‌های مدار بسته حرم مطهر شاهچراغ (ع) جنایت عامل تروریستی از زمان ورود به حرم مطهر شاهچراغ تا لحظه دستگیری را به نمایش گذاشتند؛ این تصاویر حاوی صحنه‌های دلخراش است.

عقیق: عصر روز گذشته همزمان با نماز مغرب و عشاء فرد مسلحی با ورود به حرم مطهر شاهچراغ، به سمت زائران تیراندازی کرد و ‌ تعدادی از زائران را شهید و مجروح کرد.

این فرد مسلح با اسلحه کلانشینکف از درب ورودی باب الرضا وارد و با مقابله خادم ورودی درب مواجه شد و با شلیک به پای خادم با سرعت به سمت شبستان امام خمینی دوید.

امام جماعت در حال تکبیره الاحرام بود که شلیک تیر به خادم زده شد و صدا پیچید.در این لحظه یکی از خدام با هوشیاری به سرعت درب شبستان را بست و جمعیت زیادی در حال نماز جماعت بودند که به لطف خداوند حفظ شدند.

ضارب با شدت به سمت ضریح دوید و با شلیک به مادری که با فرزند 5 ساله اش در آنجا حضور داشت به مردمی که پس از شنیدن صدای گلوله به سمت ضریح پناه برده بودند شلیک کرد.افراد روی هم افتاده و غرق در خون بودند، در نهایت یکی از خادمان از پشت سر ضربه ای به فرد تروریست می‌زند و دستگیرش می‌کند.

در پی این حمله تروریستی تکفیری 15 نفر شهید و 19 نفر مجروح شدند و مجروحان این حادثه در سه مرکز درمانی شهید رجایی، نمازی و مسلمین تحت درمان قرار گرفتند که طبق آخرین گزارش ها 5 مجروح این حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس و استاندار فارس در پی شهادت جمعی از زائران حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سه روز عزای عمومی در استان فارس اعلام کردند.

دوربین‌های مداربسته حرم مطهر شاهچراغ (ع) جنایت عامل تروریستی از زمان ورود به حرم مطهر شاهچراغ تا لحظه دستگیری را به نمایش گذاشتند؛ این تصاویر حاوی صحنه‌های دلخراش است.

تعداد بازدید : 321

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اقتصاد زنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
با کشتن انسانهای بی دفاع چی را می خواهید ثابت کنید
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین