عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
مطالبه‌گری از مسئولان در هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان:
کربلایی سید رضا نریمانی مداح اهل بیت (ع) گفت: یک جلسه در ماه از هیئت هفتگی هیأت فدائیان حسین (ع) اصفهان به مطالبه‌گری از مسئولان برای رفع مشکلات مردم اختصاص می‌یابد.

عقیق:کربلایی سیدرضا نریمانی مداح اهل بیت(ع) در مراسم هفتگی هیأت فدائیان حسین (ع) اصفهان خبر از اختصاص یک جلسه در ماه این مراسم به مطالبه‌گری داد و اظهار داشت: از آبان‌ماه این برنامه آغاز می‌شود و در خصوص زمان قطعی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: هرکس، هر سؤالی دارد، در جلسات هفتگی یادداشت کند و تحویل دهد. این سؤالات در موضوعات مختلف مانند ازدواج، اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و... می‌تواند باشد که شما شبهه دارید. این سؤالات و نقدها اولویت‌‌بندی می‌شود و اعلام می‌کنیم اولویت این است که به طور مثال در جلسه برای آب مطالبه‌گری کنیم. به همین منظور مسئول مرتبط با موضوع را به جلسه دعوت می‌کنیم تا سؤالات شما را پاسخ دهد.

نریمانی گفت: اگر آن مسئول حضور پیدا نکرد، این موضوع را رسانه‌ای می‌کنیم که مطالبه‌گری شود و فلان مسئول حضور پیدا نکرد. مطالبه‌گری در این هیأت را از آبان‌ماه شروع می‌کنیم و ان شاء الله که الگویی برای دیگر هیأت‌ها شود.

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه بنا داریم مردم بدانند که در هیأت هم می‌توان دُرست مطالبه‌گری کرد، بدون اغتشاش و آتش‌سوزی و آزار و اذیت دیگران، گفت: ان شاء الله روز به روز پرچم جمهوری اسلامی عالم گیر که هست، عالم‌گیرتر شود و این حرکت ما در هیأت اثری در جامعه و میان مردم داشته باشد.

فیلم سخنان کربلایی سیدرضا نریمانی در این خصوص را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 49

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین