عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
همزمان با برقراری امنیت در شهرهای عراق:
با برقراری امنیت در شهرهای عراق، اعزام کاروان‌های زیارتی به کاظمین و سامرا که از ابتدای هفته جاری متوقف شده بود، مجدد برقرار شد.

عقیق: اعزام کاروان‌های زیارتی زیر نظر سازمان حج و زیارت به سامرا ‌و کاظمین که از ابتدای هفته جاری متوقف شده بود، از امروز مجدد برقرار شد و جمعی از زائران کشورمان در امنیت کامل به زیارت حرم امامین جوادین علیهم‌السلام در کاظمین و حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام در سامرا مشرف شدند.

البته زیارت سامرا طبق بسته‌های زیارتی سال‌های گذشته به طور گذری است و زائران برای ساعاتی محدود به حرم امامین عسکریین علیهم‌السلام مشرف می‌شوند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، زائران در قالب کاروان‌های زیارتی یک شب در کاظمین اقامت دارند.

با برقراری سفرهای زیارتی به سامرا و کاظمین، سفر به عتبات به حالت عادی بازگشت و بخشی از هزینه سفر زائرانی که در روزهای گذشته به دلیل نبود امنیت در سامرا و کاظمین، به این شهرها مشرف نشدند، به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

به گزارش فارس، سفرهای زیارتی به عتبات در حال حاضر تا ۳۰ مهرماه برنامه‌ریزی شده است و سازمان حج و زیارت ۴۰ هزار ظرفیت از دو روز پس از اربعین تا پایان مهرماه درنظر گرفته که تاکنون نیمی از این ظرفیت تکمیل شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین