عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
حاج مهدی رسولی:
حاج مهدی رسولی گفت: چه کسی گفته آن خانم که به قول برخی از خواهران ما حجابش شُل است، در چارچوب و تابلوی ولایت قرار ندارد؟ می‌گویند مردم از دین جدا شدند، نخیر مردم از دین جدا نشدند زیرا معیار دین‌داری امروز مردم، «وجتنبوا الطاغوت» است.

عقیق:حاج مهدی رسولی مداح سرشناس کشورمان در اجتماع امت رسول الله (ص) در زنجان اظهار داشت: فردی نزد امام رضا (ع) آمد و گفت: برخی از شیعیان شما دزدی می‌کنند و شرع را رعایت نمی‌کنند. چگونه می‌گویید این‌ها شیعه شما هستند؟ ایشان فرمود: بله شیعه ما هستند. اگر بین جان خود و محبت ما مجبور شوند، یکی را انتخاب کنند، کدام را انتخاب می‌کنند؟ او پاسخ داد: محبت شما را و حضرت فرمود: پس شیعه ما هستند.

معیار دین‌داری امروز مردم، «وجتنبوا الطاغوت» است

وی ادامه داد: معیار دین‌داری یک جاهایی فرق دارد. چه کسی گفته آن خانم که به قول برخی از خواهران ما حجابش شُل است، در چارچوب و تابلوی ولایت قرار ندارد بلکه بهترین نقش را ایفا می‌کند. می‌گویند مردم از دین جدا شدند، نخیر مردم از دین جدا نشدند زیرا معیار دین‌داری امروز مردم، «وجتنبوا الطاغوت» است. امروز بسیاری از جوانان «لا اله و وجتنبوا الطاغوت» را بسیار از قبلی‌ها بهتر می‌فهمند. دومین مطلب این است که این‌ها از زنان ما ضربه خوردند.

می‌خواهند در کشور ما مادر، مادر نباشد

رسولی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند همه دعوا سر همین یک متر و نیم پارچه روی سر من است؟ گفت: دعوا اگر سر این نیست و مشکل نیست، چرا اینقدر سر این دعوا می‌کنند؟ بهانه این است که می‌خواهند مادر، مادر نباشد. اگر در جامعه مادر، مادر باشد، توحید هم خواهد بود.

چرا دشمن به زن و خانواده هجمه می‌کند؟

این مداح اهل بیت (ع) گفت: مرحوم علامه می‌فرماید: رحمان ریشه‌اش از رحم است. توحید خودش رحم است و سطح نازلش رحم ولایی است. اینکه در دعای ندبه می‌خوانیم مجتمع شدند برای قطع رحم از ما، به چه دلیل است؟ یعنی ولایت و امامت هم خودش نوعی رحم است که سطح نازلش، رحم مادر است. یعنی اگر از ما بخواهند توحید، امیرالمؤمنین و غدیر را بگیرند، باید مادر را از ما بگیرند که در اینصورت می‌توانند توحید را بگیرند.

در منطق قرآن، خانواده بسیار مهم است

وی افزود: در قرآن داریم که به خدا گفته می‌شود چرا برای قوم لوت اینگونه حکم می‌دهی، این‌ها که کاری نکردند، فقط یک گناه کردند. خداوند می‌فرماید جلوی سنتم، سنت گذاشتند. وقتی جلوی سنت خانواده بایستند، آن‌ها را می‌زنم. این منطق قرآن است که خانواده بسیار مهم است. امروز جمع شده‌اند که خانواده را بزنند اما قطعاً موفق نخواهند شد.

فیلم این اظهارات را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 56

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین