عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
حضور ۱۲۰ پزشک افتخاری ایرانی
رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین و هیات همراه با حضور در بیمارستان صحرایی ابومهدی المهندس در مسیر نجف به کربلا با تقدیم هدایایی از کادر درمان این بیمارستان تجلیل کرد.

عقیق:حجت‌الاسلام حمید احمدی در این‌ دیدار با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در این پیاده‌روی باشکوه از زحمات کادر درمان تشکر و قدردانی کرد. هدایایی از طرف مردم ایران به رییس این بیمارستان اعطا شد و رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین، پرچم مزین به شعار اربعین امسال را به رییس این بیمارستان تقدیم کرد.

 

حضور ۱۲۰ پزشک افتخاری ایرانی
رییس بیمارستان ابومهدی المهندس که یک پزشک جوان عراقی بود نیز از حضور مسئولان ایرانی در این مرکز درمانی تشکر کرد و افزود: ایرانی‌ها در ایام اربعین، کمک بسیار زیادی در این بیمارستان به ما کرده‌اند و از هفته گذشته ۱۲۰ پزشک ایرانی در کنار ما حضور دارند تا به زوار و بیماران خدمات درمانی بدهند.

 

حضور ۱۲۰ پزشک افتخاری ایرانی
حضور در موکب عراقی «اللواء السادس کتائب جند الامام» در مسیر حله به کربلا و تقدیر و تقدیم هدایایی از سوی جمهوری اسلامی ایران، بخش دیگری از برنامه های شب گذشته کمیته فرهنگی ستاد اربعین بود.
رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در این مراسم ضمن ابلاغ سلام مقام‌ معظم رهبری، از زحمات موکبداران عراقی قدردانی کرد و گفت عراقی‌ها همیشه به مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و این خصوصیت در ایام اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد.

 

حضور ۱۲۰ پزشک افتخاری ایرانی
مسئول این موکب عراقی هم حضور زوار ایرانی در عراق را حضور در کشور خودشان دانست و با اشاره به کمک ایرانی‌ها در شکست و نابودی داعش در عراق گفت: خون ایرانی‌ها و عراقی‌ها، نه از زمان شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، بلکه از خیلی وقت قبل‌تر و در جریان مقابله با داعش در هم آمیخته است.

 

حضور ۱۲۰ پزشک افتخاری ایرانی
در این مراسم ضمن اهدای هدایا، پرچم مزین به شعار «انا من حسین» که شعار اربعین امسال است به برپاکنندگان این موکب عراقی تقدیم شد.

حضور ۱۲۰ پزشک افتخاری ایرانی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین