عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
با قیمت مصوب:
بلیت پرواز اربعین با قیمت مصوب امسال فقط از طریق شرکت‌های هواپیمایی عرضه می‌شود. بر همین اساس زائران برای تهیه بلیت اربعین باید به سایت‌های ایرلاین‌ها مراجعه کنند.

عقیق: امسال بلیت پرواز اربعین با قیمت مصوب از طریق سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی به صورت پلکانی فروخته می‌شود و سایر سایت‌ها مجوزی برای فروش بلیت پرواز اربعین ندارند.

فروش بلیت پرواز اربعین از شنبه 12 شهریورماه آغاز شده که البته به دلیل برخی مشکلات در سایت‌های ایرلاین‌ها بسیاری از زائران سردرگم هستند و هنوز نتواسنته‌اند تا بلیت پرواز اربعین را تهیه کنند.

در ابتدا ستاد اربعین پیش‌بینی ظرفیت ۶۰ هزار نفری دیده بود که با افزایش زمان عرضه بلیت پرواز اربعین با نرخ مصوب این تعداد به ۸۰ هزار نفر افزایش یافت. با این وجود، مسؤولان از احتمال افزایش این ظرفیت تا ۱۰۰ هزار نفر هم خبر داده‌اند.

همچنین امسال ۱۴ شرکت هواپیمایی برای پرواز اربعین اعلام آمادگی کردند تا بلیت اربعین هم با قیمت مصوب عرضه کنند که از این بین سایت‌های ۹ شرکت هواپیمایی در دسترس قرار دارد که عاشقان حسینی که قصد زیارت اربعین به صورت هوایی را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر، ایران ایر، آسمان، معراج، تابان، زاگرس، آتا، وارش و ماهان بلیت پرواز اربعین تهیه کنند.

هزینه بلیت پرواز اربعین برای شهرهای یزد، مشهد، کرمان و زاهدان رفت و برگشت هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و برای تهران و سایر شهرهای کشور رفت و برگشت ۶ میلیون تومان است.

به گزارش فارس، با توجه به عرضه پلکانی بلیت پرواز اربعین، زائران برای خرید بلیت پرواز باید صبح اقدام کنند چرا که با توجه به بالا بودن تقاضا، ممکن است ظرفیت‌های اعلام شده به سرعت تکمیل شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین