عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه زائران اتباع خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند، گفت: ۶۴ گیت برای تسریع در تردد در پایانه مهران راه اندازی شده است.

عقیق: سردار محمد شرفی روز یکشنبه در بازدید از مرز مهران اظهار داشت: به منظور سهولت در تردد زائران هم اکنون ۶۴ گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران عزیز می‌توانند از این گیت ها عبور کنند.

وی افزود: پلیس خدمت گزار جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰ درصد بستر را آماده کرده تا زائران با آرامش و امنیت کامل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مرزها عبور کنند و به زیارت ابا عبدالله الحسین در کربلای معلی ملحق شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: از مردم شریف ملت ایران می‌خواهیم با توجه به اینکه در میان زائران قطعاً سالمندان و یا کودکان هستند حتماً به موضوع توزیع زمان مناسب حرکت با توجه به وضعیت گرمای حاکم در مرز توجه کنند و زمان مناسبی را برای حرکت انتخاب کنند.

وی بیان کرد: از چند روز پیش تا امروز و هر چه جلوتر می‌رویم حجم زائران به مرور افزایش یافته و پلیس گذرنامه از ۲ گیت فعالیت خود را شروع و هم اکنون ۳۰ گیت فعال داریم و آمادگی ارائه خدمات به زائران تا ۶۴ گیت نیز پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به موکب ها و کامیون‌هایی که در مهران حضور دارند و از پایانه به طرف مرز حرکت می‌کنند، گفت: در مسیر تردد زائران چند کیلومتری ترافیک داشتیم که با رایزنی‌های و هماهنگی‌های صورت گرفته این موضوع نیز برطرف شده است.

سردار شرفی یادآور شد: از زائران عزیزی که تا به امروز گذر نامه به دست آنها نرسیده می‌توانند از گذر ویژه اربعین استفاده کنند و ظرف ۴۸ ساعت برای آنها ارسال می‌شود و هیچ گونه نگرانی نیز از این بابت وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: زائرانی که اتباع ایرانی نیستند باید از مرز شلمچه عبور کنند و در این خصوص پلیس تمامی تمهیدات لازم را برای تسهیل در تردد زوار اندیشیده است.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین