عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
نمایشگاه «ملزومات سفر اربعین» با محوریت عرضه کالای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین در تهران برپا می‌شود.

عقیق: نمایشگاه «ملزومات سفر اربعین»  با محوریت عرضه کالای فرهنگی خانواده و ملزومات سفر اربعین از چهارشنبه ۹ شهریورماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران به مدت ۶ روز برپا می‌شود.

عرضه محصولات ایرانی برای سفر اربعین

در این نمایشگاه با برپایی غرفه‌های متعدد بناست بستر خرید مناسب برای مسافران کربلا و همچنین عزادارانی که به این سفر نمی‌روند و در شهرشان اقامه عزا می‌کنند، فراهم شود. این نمایشگاه بستری دو طرفه است تا هم زائران بتوانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند و هم تولیدکنندگان داخلی بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و همچنین ملزومات حجاب و پوشاک؛ ملزومات هیأت‌های مذهبی (کتیبه، پرچم، سربند، کاور هیأت، وسایل پذیرایی هیأت)، محصولات بهداشتی با توجه به گرمای هوا، محصولات کمپی برای داشتن تجهیزات سبک و کاربردی در سفر، کوله پشتی، کتانی و کفش، چفیه، صرافی به جهت تسهیل خرید ارز و ... از غرفه‌های پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

غرفه‌های این نمایشگاه در دو ردیف موازی برپا شده است تا تفاوتی بین جاگذاری غرفه‌ها ایجاد نشود و در کنار آن مخاطبین نمایشگاه بتوانند به آسانی از غرفه‌ها دیدن کرده و خرید داشته باشند. همچنین فضای میانی نمایشگاه با مجسم نمودن حال و هوای اربعین و پیاده سازی المان‌های موکب‌ها در مسیر کربلا، حال و هوا و آمادگی برای زوار را ایجاد می‌کند.

آموزش رایگان زبان عربی

کلاس رایگان آموزش زبان عربی ویژه اربعین نیز در حاشیه نمایشگاه برپا می‌شود. با نگاه ویژه به گروه سنی کودک و نوجوان و اهمیت زنده نگه داشتن نام بانوی صبر و استقامت کربلا، فضای ویژه‌ای برای کودکان با شعار «اسوتنا زینب» راه‌اندازی می‌شود تا برنامه‌های آموزشی و متفاوت برای این گروه سنی داشته باشیم.

در مجموع در این نمایشگاه ۸۰ غرفه برپا خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین