عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
حجت الاسلام سید حسین آقامیری:
حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری سخنران مذهبی طی یادداشتی به موضوع ترور سلمان رشدی پرداخت و گفت: فتوای امام خمینی در ارتداد و اعدام سلمان رشدی از والاترین خدمت‌های آن ناجی انسان و بزرگمرد الهی و حکیم برای نجات بشریت در این قرن بود.

عقیق:حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری، سخنران مذهبی طی یادداشتی به موضوع ترور سلمان رشدی و حواشی ایجاد شده درخصوص حکم ارتداد این فرد از سوی امام خمینی(ره) پرداخت. متن این یادداشت که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته به شرح زیر است:

برخورداری از امنیت معنوی و روحانی و ضمانت سعادت و عدالت در حیات مادی بشر، اساس همه نیازهای انسان است. بدون نظر به انسان مبرّای از همه کژی‌ها و نقص‌ها، امکان تحقق آرمانشهر حیات طیبه انسانی از بین می‌رود و حرکت و وصول به مقامات معنوی در کنار زیست عدالت‌محور و سعادت‌مدار، تنها خیالی شیرین است.

ابرجنایتکاران شیطان‌صفت که هیچ ابائی از تئوریزه کردن آدم‌خواری ندارند، حیات وحشتناک خود را در از نظر دور کردن انسان کامل می‌یابند. همه جنایت‌های عظیم از نقطه حرمت شکنی از حریم قدسی انسان کامل آغاز می‌شود.

آزادی در سبّ انسان قدسی و الهی، توجیه تئوری زندگی نکبت بار و برده وار انسانی است که رئوس هرم زر و زور و تزویر ابلیسی، تدوین آن را به مزدوران فیلسوف‌نما سفارش می‌دهند و تثبیت آن را از بازیگران میمون‌خصلت رسانه‌ای طلب می‌کنند. از این جهت است که حفاظت از عمله‌های مفلوک این سیاست شیطانی را MI6 و CIA و FBI به عهده دارند.

صیانت حریم انبیاء و اولیاء الهی بالاترین اقدام در جهت صلح عمیق و پایدار و فراگیر است. هیچ خدمتی به انسانیت در جهت مقابله با آدم کشی، خیانت، جنایت، ظلم، استعمار و استثمار مانند هوشیار کردن بشر در برابر متجاوزان به حریم قدسی انسان کامل نیست.

شبهه علمی پاسخ علمی می‌طلبد اما اهانت به آرمان مقدس انسانی، جنایت در حق بشریت است. فتوای امام خمینی در ارتداد و اعدام سلمان رشدی از والاترین خدمت‌های آن ناجی انسان و بزرگ مرد الهی و حکیم برای نجات بشریت در این قرن بود. این روشن است که همه کسانی که دانسته و نادانسته در ساختار نظام برده‌داری کارتل‌های قدرت و ثروت جهانی هستند، این بیدارباش امام حکیم ما را برنتابند.

تنها جان آرمان خواهان حقیقی و عدالت طلب و صلح جو که می‌توانند سخاوتمندانه و کریمانه خود را فدای سعادت و کرامت انسانی کنند، مخاطب دعوت دلسوزانه امام عزیز ماست. اقدام به اعدام سلمان رشدی، اقدام به نجات انسانیت و پاسداشت کرامت انسان و عزم در رهایی بشریت از کمند آدمخواران شیک پوش و برده داران مدرن است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین