عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
فردا ۷ تیرماه:
مراسم هفتگی قرائت دعا‌های توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روز‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ۷، ۹ و ۱۰ تیرماه برگزار خواهد شد.

عقیق: مراسم هفتگی قرائت دعاهای توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران این هفته نیز در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ۷، ۹ و ۱۰ تیرماه برگزار خواهد شد. مجلس عزاداری شهادت امام جواد(ع) و گرامیداشت سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این هفته میعادگاه منتظران امام زمان(عج) است.

مراسم عزاداری شهادت امام جواد در روز ۸ تیرماه 

فردا سه‌شنبه ۷ تیرماه مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام واضحی و قرائت دعای مهدی سلحشور بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. چهارشنبه ۸ تیرماه در شب شهادت امام جواد(ع) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌آبادی و مرثیه‌خوانی جواد اشعری از نماز مغرب برگزار می‌شود.

در روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با روز شهادت امام نهم شیعیان، مراسم عزاداری بعد از نماز عصر با مرثیه‌خوانی احمد نصراللهی برگزار می‌شود و بعد از نماز عشاء نیز مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام گنجی و قرائت دعای علی حبیب‌زاده برگزار می‌شود.

بیوکافی دعای ندبه خواهد خواند

روز جمعه ۹ تیرماه مصادف با روز اول ماه ذیالحجه سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س)، مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام الیاسی و قرائت دعای ابوذر بیوکافی برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد. ظهر این روز نیز مراسم گرامیداشت سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) با مداحی مسعود زمانی برگزار می‌شود.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین