عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
فیلم|
کودکان و نوجوان «الهارثه» در شمال شرق بصره، در حالی که تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دست داشتند، با همخوانی نسخه عربی سرود «سلام فرمانده» با امام زمان(عج) تجدید پیمان کردند.

عقیق: پس از استقبال عراقی‌ها از سرود «سلام فرمانده»، کودکان و نوجوانان شهرهای مختلف این کشور نسخه عربی این سرود را در تجمع‌های مختلف اجرا می‌کنند؛ به طوری که این سرود در شهرهایی همچون عراق، کربلا، بصره، بغداد و بابل نیز اجرا شده است و حتی در برخی تجمع‌ها در کنار نسخه عربی این سرود، نسخه فارسی آن نیز پخش می‌شود. (اینجا ببینید)

سرود سلام فرمانده در ماه‌های اخیر البته نه تنها در ایران و عراق، بلکه در سایر کشورها از پاکستان و هند گرفته تا نیجریه و بحرین با شور و حالی خاص و حتی به زبان‌های مختلف اجرا شده و توانسته کودکان و نوجوانان را گرد هم آوَرَد.

بر همین اساس، مردم بصره نیز که آزادی خود از دست تکفیری‌ها و داعش را مدیون نیروهای مقاومت و به ویژه شهید قاسم سلیمانی می‌دانند، شب گذشته در الهارثه، شمال شرقی استان بصره در حالی که تصاویری از مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی را در دکور خود قرار داده بودند، نسخه عربی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

همچنین کودکان و نوجوانان این شهر، تصاویری از شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دست داشتند و در این گردهمایی با حضرت مهدی (عج) تجدید پیمان کردند. در ادامه فیلم این مراسم را مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید : 231

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین