عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۸۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
مطالبه حاج سید مهدی میرداماد در حرم امیرالمؤمنین(ع):
حاج سید مهدی میرداماد در پیامی تصویری به محبین امیرالمؤمنین(ع) گفت: ۳۰ روز تا عید غدیر مانده؛ خودمان را خرج این عید بزرگ کنیم.

عقیق: حاج سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت(ع) که برای قرائت دعای کمیل هیأت رزمندگان اسلام در کربلای معلی، راهی اعتاب مقدسه شده بود، با انتشار فیلمی در فضای مجازی از صحن و سرای حرم امیرالمومنین(ع)، پویشی برای تبلیغ واقعه غدیر به راه انداخت.

او در این فراخوان ابتدا با خواندن این بیت شعر که «تا عشق به سرزمین دل غالب شد/ معشوق علی ابن ابیطالب شد/ تا کل جهان عاشق این عشق شوند/ تبلیغ غدیر غم به ما واجب شد» اظهار داشت: حدود ۳۰ روز تا عید غدیر خم فرصت باقی است. از همین لحظه که این پیام را می‌شنوید، مبلّغ غدیر باشید. در خانه، خانواده، مسجد، هیأت، محل کار از هر طریق با زبان، قلم، مال و آبرو واقعه غدیر را تبلیغ کنیم.

میرداماد با اشاره به اینکه این عیدالله اکبر را باید هویت خود بدانیم، افزود: اگر شیعه هستیم، باید خود را خرج غدیر کنیم. این روزهای باقیمانده را هرروز با یک حدیث، کلمات قصار، با یک فضیلت و منقبت همراه کنید.

این مداح اهل بیت(ع) در پایان این پیام دو بیت نیز از ناظم هروی خواند که «در وصف علی خِرد فرو می‌ماند/ خاک قدمش به آبرو می‌ماند/ از راه نجف به کعبه هرکس نرود/ حجش به نماز بی‌وضو می‌ماند»

فیلم این پیام سیدمهدی میرداماد را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 44

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین