عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
اعزام زائران به عتبات امروز به دلیل غلظت گرد و خاک ناشی از طوفان در عراق، متوقف شد و حتی یکی از پروازها با وجود حرکت به سمت نجف، مجدد به کشور بازگشت.

عقیق:پرواز زائران عتبات امروز به دلیل غلظت گرد و خاک به عراق لغو شد.

بر همین اساس، زائران عتبات که امروز صبح برای سفر به فرودگاه مراجعه کرده بودند، هم‌اکنون در بلاتکلیفی هستند و برخی از پروازها لغو و به برخی دیگر از زائران گفته شده تا ساعت ۱۵ منتظر اعزام باشند؛ چرا که مسؤولان فرودگاهی نجف اعلام کرده‌اند که ممکن است تا بعد از ظهر سطح غلظت گرد و خاک کاسته شود و امکان برقراری پروازها وجود دارد.

البته امروز پرواز زائران از فرودگاه بین‌المللی تهران به نجف توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت مقرر انجام شد، اما به دلیل طوفان، این هواپیما از کرمانشاه دور زد و به تهران بازگشت.

 امسال چندین بار است که فرودگاه‌های عراق به دلیل بالا بودن غلظت گرد و خاک تعطیل شدند و در برخی اوقات طوفان گرد و خاک به حدی است که افراد تا فاصله ۵۰ متری را نیز نمی‌توانند ببینند.

به گزارش فارس، با توجه به بسته بودن مرزهای زمینی، همه سفرهای زیارتی به عتبات فقط به صورت هوایی انجام می‌شود و با توقف پروازها، اعزام‌های زائران نیز به حالت تعلیق در می‌آید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین