عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
حاج محمود کریمی:
حاج «محمود کریمی» مداح اهل بیت(ع) در شب شهادت امام صادق(ع) در هیئت رایة العباس (ع) درباره سرود سلام فرمانده صحبت کرد.

عقیق: حاج «محمود کریمی» مداح اهل بیت(ع) در شب شهادت امام صادق(ع) در هیئت رایة العباس (ع) درباره سرود سلام فرمانده صحبت کرد و گفت: «ما باید پاسخ بدهیم، باید پاسخ این شهدایی که سال‌ها مثل یک گنجینه پنهان شده بودند و باعث عزت و افتخار این مملکت شده‌اند و سرباز امام‌زمان(عج) بوده‌اند را بدهیم. این جهاد تبیین یعنی دفاع کنید از تمام ارزشها انقلاب اسلامی. و دفاع منطقی در این راه لازم است. سلام فرمانده در واقع یک جهاد تبین است و دشمن از این سلام فرمانده بدش می‌آید؛ رسانه‌های ضدانقلاب از این سرود بدشان می‌آید.

حاج محمود کریمی افزود: «از طرفی یک عده از داخل هم در حال ضربه زدن هستند. 313 بچه از شمال کشور آمده اند در جمکران با سختی ها فراوان یک کار ساخته اند. این بچه ها با سختی روی پا ایستاده‌اند تا یک برنامه ضبط شود. در سراسر این برنامه نگاه امام‌زمان(عج) به حال این بچه‌ها بود و آنچه که باید می‌شد اتفاق افتاد. و خدا خواست که بشود این رخدادهای مثبتی که می بینیم.»

این مداح اهل بیت(ع) گفت:« این‌همه من نوحه خوانده‌ام، این‌همه آقایان خوانده‌اند، یک نفر آمد و گفت سلام فرمانده و همه دارند آن را میخوانند. همه روضه‌هایم را حاضرم بدهم یک سلام فرمانده این بچه‌ها را بگیرم .این اتفاق خواست خدا بوده. با خدا دادگان ستیزه مکن/که خداداده را خدا داده .»

این مداح اهل بیت افزود: «آن طرفی ها(ضد انقلاب) هم بالاخره دردشان آمده و باید چیزی بگوید و توقع هم نداریم که ساکت بنشیند. آنان می‌گویند تشویق به جنگ است. اما نه، ما جنگی نداریم. این افراد نخست معنی صلح را، صلح با سازش و تسلیم را، دربیاورند؛ بعد اظهار نظر کنند. صلح یعنی هر دو طرف با احترام متقابل رفتار کنند.و این می‌شود صلح. این‌که کسی زور بگوید و من و ما انجام دهیم می‌شود سازش. ما زیر بار سازش نمی‌رویم. این‌همه شهید دادیم که زیر بار سازش برویم؟ بعد بعضی از خودی‌ها به این(سازش) می‌گویند صلح. این‌که صلح نیست این اصل خفت است. هر کاری دوست دارند می‌کنند به بچه‌هایمان بی‌ادبی می‌کنند، توهین می‌کنند و آخر هم می گویند سازش کنیم. اینطور نمی شود. سلام فرمانده کلام بچه های ماست و این حرف بچه ماست که می‌گویند سلام فرمانده و به امام زمانش این بچه سلام می‌کنند. می گویند این خوب نیست این بد است. جلوی سیلی که امام‌زمان(عج) راه می‌اندازد را نمی‌توانید بگیرید؛ چون از ریشه همه موانع را خواهد برداشت.»

حاج محمود کریمی تاکید کرد: «این سلام فرمانده از بودجه هیچ سازمان و نهادی نیست. بلکه یک عده عاشقان امام‌زمان(عج) هزینه این کار را پرداخت کردند. این به‌خاطر این است که یک دفعه یکی از این نهادها نگوید این کار را ما درست کردیم .کار خوب است که امام‌زمان(ع) به آن نگاه کند. آدم خوب است که امام زمانش به او نگاه کند‌.

در ادامه فیلم این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 482

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین