عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
فیلم|
نریمان پناهی، مجتبی رمضانی، مهدی رسولی، مهدی مختاری و حسین طاهری، مرتضی طاهری و ولی الله زنجانی مداحانی که با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی برای شرکت در اجتماع سلام فرمانده دعوت کردند.

عقیق: مهدی رسولی، مهدی مختاری و حسین طاهری، سه مداح اهل بیت(ع) با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی برای شرکت در اجتماع سلام فرمانده دعوت کردند.

ورزشگاه آزادی می‌شود محفل استغاثه آقاجان!

حاج مهدی رسولی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «من به قلب‌های معصوم شما ایمان دارم؛ شما نسل ظهورید و با سلام فرمانده دارید بزرگ می‌شوید! شمرده‌ام در هر بار خواندنتان ۱۷ بار سلام می‌دهید محضر فرمانده! حالا اگر در اجتماع ۱۰۰ هزار نفریِ پنج‌شنبه‌تان این تعداد را ضرب کنم، می‌دانید چقدر سلام می‌شود؟!

سلام‌هایی که از دل‌های معصوم‌تان پرمی‌زند و با چند قطره اشکِ زلال بدرقه می‌شود، نمی‌دانید لابه‌لای جمعیت چقدر خواستنی می‌شود؟! قربانِ این استغاثه‌ بی‌نظیر و بی‌ریای شما... می‌دانید چقدر قیمتی شده‌اید؟! ورزشگاه آزادی می‌شود محفل استغاثه آقاجان! ما می‌آییم... به نیت استغاثه و...

با این حساب که پاسخ فقط یک سلام از این چند صدهزار سلام را بدهید! و می‌دانیم آقاجان! سلامِ شما اگر با قیام ما همراه شود، معنایش این است؛ خداحافظ دنیایِ تاریکِ بدون مهدی...»

با شرکت در اجتماع «سلام فرمانده» موجی از دریای خروشان ارادت به امام زمان باشید

مهدی مختاری مداح اهل بیت(ع) هم با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد: «نوجوانان، خانواده‌ها، مردم عزیز و امام زمانی تهران بزرگ و استان‌های شمالی کشور، گلستان، مازندران و گیلان، با حضور هرچه با شکوه‌تر در همایش سرود «سلام فرمانده» موجی از این دریای خروشان ارادت به ساحت مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و بیعت با رهبر عزیز و خون پاک شهدا باشیم.»

فیلم اظهارات مهدی مختاری را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 214

حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) هم با انتشاری ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد: «کودکان و نوجوانان این روزها در شهرهای مختلف ایران گل کاشتند. پنجشنبه روز سخت و پرکاری داریم. دو قرار داریم. اول ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی تهران تا همه با هم «سلام فرمانده» بخوانیم. قرار دوم پنجشنبه بعد از اذان مغرب در هیأت‌های مختلف تا با هم برای امام صادق(ع) عزاداری کنیم. همه مردم خود را به این مراسم برسانند. این برنامه قبل از اذان مغرب است و ارتباطی با شب شهادت امام صادق(ع) ندارد و بناست بعد از اذان مغرب برای ایشان عزاداری کنیم. در این برنامه بنا داریم با دشمنان‌ به خصوص قاتلان شهید خدایی هم صحبتی کنیم.»

در این برنامه بناست حسین طاهری رجز «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش» را بخواند.

فیلم اظهارات حسین طاهری را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 199
 
حاج ابوذر بیوکافی نیز با انتشار متنی در فضای مجازی از مردم برای حضور در اجتماع بزرگ سلام فرمانده در رشت و تهران دعوت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباصالح المهدی عج

گیلانی ها در تمام ادوار تاریخ از طلایه داران عشق و محبت به اهل بیت علیهم السلام بوده اند.
"سلام فرمانده" نیز از گیلان عزیز شروع و از آثار بی نظیر روزهای ما شد.
امروز، در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت، نام تک تک عاشقان امام مهدی عج ثبت خواهد شد.
اَمی گیلان تی چشم براهه آقاجان..
همه می آییم

وعده ما چهارشنبه
ساعت ۱۶ ، میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت

پنج شنبه ساعت ۱۷ ، ورزشگاه آزادی تهران

همچنین حاج مجتبی رمضانی با انتشار پیامی در فضای مجازی مردم تهران و رفسنجان را به اجتماع «سـلام فـرمانده» دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

سـلام فـرمانده، لبیکی است از جنس هزار و ۱۸۰ سال فراق فرمانده...
.
سلامی که بیش از هر کس دیگری دل های بزرگ ارادتمندان کوچک را به میدان محبت آورده.
و اینک که ترنمی هزاران هزار نفری در راه است تا یک بار دیگر در پایتخت این مملکت اسلامی و شیعی و در شهرستان ولایتمدار رفسنجان، "ســــــ.لام فـــــ.رمانده " طنین انداز شود با فرزندان دهه نودی خود دست در دست می شویم و به فـــــــ.رمانده سلامی دوباره میکنیم.
.
وعده ما : پنج شنبه ۵ خرداد ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی

و چهارشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۲۱ مجموعه ورزشی موزه رفسنجان
با حضور ابوذر روحی. و مجتبی رمضانی

علمدار حماسه این روزهای ایران، دهه نودی‌ها هستند

ولی‌الله کلامی زنجانی و مرتضی طاهری دو مداح پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت(ع) هم با انتشار پیامی در فضای مجازی کودکان و نوجوانان را به شرکت در این اجتماع دعوت کردند.

ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر و مداح اهل بیت(ع) در پیامی نوشت: «این روزها ایران عطر و بوی حماسه گرفته است. حماسه‌ای که علمدار آن دهه‌نودی‌ها هستند. نسلی که با همه نقشه‌های شوم خناسان و عفریته‌های فرهنگی، به مدد الهی و دعای امام حی و حاضر(عج) زمینه ساز ظهور خواهند بود.

طنین نوای سلام فرمانده (در ایام شهادت امام صادق علیه السلام) پرچم رفیع لشکر لبیک‌گویان به منجی عالم بشریت است
امید که نام ما نیز در جمع این منتظران نگاشته شود.

وعده ما: پنج شنبه ساعت ۱۷
ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی»

 

«سلام فرمانده» جهانی شد

مرتضی طاهری رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) هم با انتشار ویدئویی اعلام داشت: «گاهی آثاری در فضای مجازی منتشر می‌شود، بازخورد هم دارد اما جهانی نمی‌شود اما گاهی برخی آثار دارای عنایت و توجه هستند که نمونه‌اش اثر «سلام فرمانده» است که دو جوان یکی شعر گفت و دیگری خواند و توانستند دهه نودی‌ها را پای کار بیاورند. این کار جهانی شد و دیدیم در آفریقا مشابه آن را خواندند که نشان دهنده عنایت پشت آن است.

در اجتماعات این مراسم حضور پیدا کنید و روز پنجشنبه هم در ورزشگاه حاضر شوید. این روز شب شهادت امام صادق(ع) است اما این سرود خطاب به امام زمان(عج) است، بنابراین منعی ندارد.

فیلم اظهارات مرتضی طاهری را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 86

کربلایی نریمان پناهی نیز با انتشار متنی به دعوت مردم برای حضور در تجمع جمعه سلام فرمانده پرداخت

دعوت حسین طاهری و مهدی رسولی برای حضور در اجتماع سلام فرمانده


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین