عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
اکبر شیخی در هشتمین قسمت برنامه محیا:
اکبر شیخی(شاعر و نوحه سرا) با حضور در هشتمین قسمت برنامه محیا(نخستین مجله تصویری هیئت) درباره مداحی استودیویی گفت: این محصولات ممکن است موجی ایجاد کند اما هیچ وقت جای هیئت را نمی‌گیرد.

عقیق: اکبر شیخی(شاعر و نوحه سرا) با حضور در هشتمین قسمت برنامه محیا درباره مداحی استودیویی گفت: این محصولات ممکن است موجی ایجاد کند اما هیچ وقت جای هیئت را نمی‌گیرد. 

هیئت قرار است کاری کند که در مستمع تغییر رفتار به وجود بیاید نه تغییر حال. دقت داشته باشید که وقتی مداح در هیئت می‌خواند، مستمع به فکر می‌رود. برخی از سبک‌های موسیقی اتفاقا می‌گویند فکر نکن، هیجان داشته باش و شاد باش!

اسلام همیشه می‌گوید من محتوا را معین می‌کنم و قالب را در جامعه خودتان پیدا کنید. تنها نکته این است که این قالب در داخل چارچوبی قرار گیرد که اسلام معین کرده است. بنابراین در قالب هم گاردریل داریم.

برای مثال در موسیقی، فقیه هیچ وقت دست روی آهنگ نمی‌گذارد و بگوید این حلال است و آن یکی حرام، بلکه می‌گوید اگر فلان نکند حلال است و در غیراین صورت حرام. این اگر‌ها گاردریل‌های دوطرف شاهراه موسیقی را می‌چیند که فقیه هم آنها را معین می‌کند. کس دیگری نباید بچیند.

هر قالب جدیدی که مورد استقبال قرار می‌گیرد، موجی از تولیدات را به همراه خود دارد و همه افرادی که فکر می‌کنند در این زمینه میتوانند کاری کنند، می‌آیند و کلیپ می‌سازند. در این شرایط هم محصولات خوب داریم، هم محصولات ضعیف و هم محصولاتی که ضربه‌زننده است.

پس از مدتی این موج می‌خوابد و کم می‌شود. در نهایت کسانی در صنعت کلیپ‌سازی می‌مانند که واقعا زحمت می‌کشند و فهم رسانه دارند. آنان هیئت را می‌شناسند و به دلیل فهم از رسانه محصولات خوبی تولید می‌کنند.

در ادامه فیلم این اظهارات را ببینید:

تعداد بازدید : 175


محیا،نخستین مجله تصویری هیئت سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۲ به صورت زنده از عقیق و صفحه محیا پخش می شود


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین