عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۹۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
جشن میلاد حضرت عباس در کربلا برگزار شد:
همزمان با شب میلاد حضرت عباس علیه‌السلام در کربلا جشنی به پا شد و خادمان حرم سقای دشت کربلا، کیک ۳۱۳ متری در بین‌الحرمین تهیه و بین زائران توزیع کردند.

عقیق: شب گذشته همزمان با شب میلاد حضرت عباس علیه‌السلام، زائران بسیاری به کربلا مشرف شده و میلاد یل ام‌البنین سلام‌الله علیهما را تبریک گفتند.

تعداد بازدید : 250

شب گذشته؛ جشن میلاد حضرت عباس (ع) روبروی باب القبله حرم آن حضرت

به مناسبت میلاد سقای دشت کربلا، مراسم جشنی نیز به همت آستان قدس عباسی در روبروی باب القبله حرم علمدار کربلا برگزار شد. بر همین اساس، صندلی‌هایی در کنار ورودی باب القبله چیده شد و زائران با حضور در این مکان مقدس به جشن و شادی پرداختند.

در این مراسم ضمن مولود‌خوانی و شعرخوانی در وصف حضرت عباس علیه‌السلام، زائران شکلات توزیع کردند و فضای حرم‌‌های مطهر به گونه‌ای بود که در هر لحظه مشتی شکلات پرتاب می‌شد و روی زمین بعد از مراسم هم پر از شکلات بود.

علاوه بر این، در بین‌الحرمین همزمان با شب میلاد حضرت عباس علیه‌السلام، کیک ۳۱۳ متری طبخ و پس از اقامه نماز مغرب و عشا بین زائران توزیع شد. روی این کیک که به مناسبت میلاد قمر منیر بنی‌هاشم تهیه شده بود، نام حضرت عباس و امام حسین و امام سجاد علیهم‌السلام نقش بسته بود که توسط خادمان حرم عباسی توزیع شد.

تعداد بازدید : 153

کیک تولد حضرت عباس (ع)

به گزارش فارس، چهارم شعبان سالروز میلاد حضرت عباس علیه‌السلام است که جمعی از شیعیان از راه‌های دور و نزدیک در این ایام به کربلا مشرف می‌شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین