عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۸۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی که از ۳۰ بهمن‌ماه آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

عقیق: پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات از شنبه ۳۰ بهمن‌ماه آغاز شد و تاکنون حدود ۳۵ هزار نفر برای تشرف به عتبات در ایام نوروز اعلام آمادگی کرده‌اند.

روند پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی امروز جمعه ششم اسفندماه به پایان می‌رسد و در این دوره از پیش ثبت‌نام نوروزی با وجود بسته بودن مرزهای زمینی و در حالی که قرار بود پیش ثبت‌نام زمینی صورت نگیرد، اما در سامانه، امکان انتخاب سفرهای زمینی و هوایی به عتبات در ایام نوروز پیش‌بینی شده است که تا روز گذشته  ۶۹ درصد متقاضی اعزام هوایی و ۳۱ درصد متقاضی اعزام زمینی بودند.

البته سفرهای زمینی عتبات در صورت بازگشایی مرزها برقرار خواهد شد. همچنین پس از پایان پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی، از بین متقاضیان قرعه‌کشی به عمل می‌آید. زمان اعزام عتبات نوروزی نیز بر اساس تصمیم مسؤولان از ۲۴ اسفندماه تا هشتم فروردین‌ماه در نظر گرفته شده است.

مشتاقان برای تشرف به عتبات در ایام نوروز و شرکت در پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

به گزارش فارس، در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا هیچ اعزامی به عتبات نداشتیم و امسال پس از ۲ سال وقفه زائران ارباب امکان تشرف به کربلا و نجف اشرف را در ایام نوروز دارند. هزینه سفرهای نوروزی عتبات نیز هنوز اعلام نشده است. با این وجود، اکنون سفرهای عتبات برای ۲ طرف هوایی هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین