عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۷۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
پس از طواف در حرم حضرت زینب(س):
ایوب مطلب‌زاده از یاران دیرین حاج قاسم و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که سال‌ها در جبهه مقاومت فعالیت داشت، بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

عقیق:شهید ایوب مطلب‌زاده که در عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس از جمله عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و همچنین عملیات‌های شمال غرب کشور در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت، بعد از اتمام جنگ، به فعالیت در جبهه مقاومت مبادرت ورزید.

وی با شروع غائله سوریه و حضور تروریست‌های تکفیری همراه با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) وارد این کشور شود و حضوری مستمر داشت؛ تا اینکه در سالروز ولادت حضرت زینب (س) (۱۹ آذر ماه) پس از زیارت حرم شریف این دختر امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، به علت عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس، وضعیت جسمی‌اش رو به وخامت گرایید و در نهایت در روز ۲۸ بهمن ماه در سالروز وفات حضرت زینب (س) به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

تعداد بازدید : 67

تشییع پیکر شهید ایوب مطلب‌زاده در حرم حضرت زینب (س)

تعداد بازدید : 43

به همین مناسبت مراسم تشییع این یار دیرین حاج قاسم، صبح امروز (۳۰ بهمن ماه) ساعت ۱۰ در مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی انجام می‌شود، سپس پیکر مطهر این شهید برای تدفین به قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود.

از شهید ایوب مطلب‌زاده ۲ فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

در ادامه تصاویری از شهید ایوب مطلب‌زاده از سرداران جبهه مقاومت و یادگار هشت سال دفاع مقدس می‌آید:

 

 

 

 

 

به گزارش فارس، مراسم وداع با پیکر شهید ایوب مطلب‌زاده شامگاه روز گذشته (جمعه ۲۹ بهمن ماه) در معراج شهدا برگزار شد. 

 

 

 

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین