عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۷۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
حجت‌الاسلام صلح میرزایی در برنامه محیا عنوان کرد:
حجت‌الاسلام صلح میرزایی گردآورنده کتاب جهاد تبیین در پنجمین قسمت برنامه محیا گفت: همیشه مخاطب فرمایشات حضرت آقا، نخبگان، مداحان، هیئتی‌ها و خیلی از بخش‌های دیگر بوده است اما ظاهراً این فرمان (جهاد تبیین) جنبه عمومی، همگانی و فوریت دارد.

گزارش تصویری

عقیق: حجت‌الاسلام صلح میرزایی گردآورنده کتاب جهاد تبیین در پنجمین قسمت برنامه محیا گفت: تحقیق و پژوهش و تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی این کتاب به بعد از فرمان رهبر انقلاب در پنجم مهرماه برمی‌گردد. البته اصلاً قرار نبود تألیفی صورت بگیرد اما این کتاب آمد تا نشان دهد این فرمان و نظر چه معنی می‌دهد. رهبر انقلاب در این سال‌ها به دنبال فعال کردن عرصه‌های مختلف بوده‌اند؛ روزی با دغدغه معیشت، بحثِ «مواسات» را به میان می‌آورند و روزی در دهه هفتاد بحث توجه به امر به معروف و نهی از منکر، روزی از روی دغدغه فرهنگی و تعالی روحی به سراغِ آتش به اختیار می‌روند و در بحث مسئولیت‌پذیری نسبت به اطرافیان بحث «جهاد تبیین» پیش می‌آید.

تعداد بازدید : 51

وی افزود: همیشه مخاطب فرمایشات حضرت آقا، نخبگان، مداحان، هیئتی‌ها و خیلی از بخش‌های دیگر بوده است اما ظاهراً این فرمان (جهاد تبیین) جنبه عمومی، همگانی و فوریت دارد. من فکر می‌کنم فاز تغییر کرده و به این خاطر است که دشمن با یک جنگِ ترکیبی شدید به میدان آمده، دشمنی که پیش از این برای دادنِ پیام خود به جوامع باید از راه‌های مختلف اقدام می‌کرد امروز در چند ثانیه و در اتاق شخصی صورت به صورت با افراد مواجهه دارد. از آن طرف هم این امکان را خودمان داریم در فضای مجازی امروز هرفردی یک تلویزیونِ شخصی است؛ البته ما یک مزیّت نسبت به دشمن داریم و آن فضای حقیقی است. دشمن به راحتی نمی‌تواند واردِ این فضا بشود.

محیا(نخستین مجله تصویری هیئت) سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۲ به صورت زنده از عقیق و صفحه محیا پخش می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین