عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
از شبکه قرآن و معارف سیما؛
فصل دوم مجموعه نمایشی حسینیه نوگلان فاطمی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه کودک و نوجوان از روز یکشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۶ همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

عقیق:به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ضبط آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی حسینیه نوگلان فاطمی در استودیو نسل سلمان انجام شد. فصل دوم این مجموعه نمایشی، در شش قسمت بیست و پنج دقیقه‌ای به همت گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما با موضوع سبک زندگی فاطمی برای مخاطبان نونهال و نوجوان در قالب داستانی است که با مضمون تلاش چند نوجوان برای تأسیس حسینیه و انجام کارهای فرهنگی با هدف پیوند میان مسجد و محله تولید شده است. این برنامه از روز یکشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۶ همزمان با ایام فاطمیه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالله رضایی تهیه کننده این مجموعه، ضمن برشمردن اهمیت تولید کارهای نمایشی بر اساس سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام ویژه کودکان و نوجوانان و لزوم حمایت از این برنامه‌ها، الگوسازی از سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها را مهم‌ترین هدف این برنامه دانست؛ گفتنی است کارگردانی هنری و تلویزیونی این کار توسط علی فرحناک و علی عسکری انجام شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین