عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
وزير حج عربستان خبر داد؛
وزير حج عربستان بار ديگر با دفاع از تصميم اخير مقامات اين كشور در كاهش بيست درصدي تعداد حجاج خارج از عربستان اعلام كرد مسلمانان علت اين تصميم را درك مي كنند.
عقیق: بندر بن محمد حجار اظهار داشت: روان بودن رفت و آمدهاي عمره گزاران از زمان آغاز موسم عمره و همچنين عمره ماه مابرك رمضان كه تعداد زيادي از عمره گزاران وارد سرزمين وحي شدند، به سبب آگاهي مسلمانان و فهم درخواست عربستان براي كاهش تعداد عمره گزاران و حجاج از سوي آنها بود.

وزير حج عربستان در ادامه سخنان خود كه در مجله حج و عمره منتشر شده است، افزود: اجراي پروژه‌هاي توسعه علت تصميم كاهش تعداد عمره گزاران و حجاج بوده است.

بندر حجار خاطر نشان كرد: كاهش تعداد عمره گزاران تاثير مثبتي در موفقيت موسم عمره امسال كه استثنايي و فوق العاده بود، گذاشت.

وي افزود: موفقيت موسم عمره امسال، اسباب رضايت ضيوف الرحمن را از اقداماتي كه به خاطر تضمين سلامتي و راحتي آنها انجام شده است، به دنبال داشته است.

وزير حج عربستان اظهار داشت: وزارت حج عربستان در كنار دست اندركاران امور حج و عمره كه ثابت كرده اند خدمت به ضيوف الرحمن افتخار و پيامي است كه عربستان از طريق اين موفقيتهاي درخشان با خود حمل مي‌كند، احساس فخر و افتخار مي‌كند.

خاطر نشان مي‌شود بندر حجار پيشتر در سخناني كه نشان دهنده تبعيض و در عين حال سوء مديريت اين كشور در خصوص حج است به حضور دو ميليون و پانصد هزار نفر از داخل عربستان به صورت غير قانوني در موسم حج سال گذشته اعتراف كرد و اظهار داشت: تعداد حجاج متخلفي كه در موسم حج سال گذشته خارج از چارچوبها و سهميه‌ها و به صورت غيرقانوني در موسم حج شركت كردند، به دو ميليون و پانصد هزار نفر رسيد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین