عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
بانوي سني مذهب ساكن بحرين در حرم مطهر علي بن موسي الرّضا (ع) به مذهب حقّه تشيع مشرف شد.
عقیق:ممي تتم ۳۸ ساله، در مراسمي كه باحضور كارشناسان ديني اداره ارتباطات اسلامي و امور زائرين غير ايراني آستان قدس رضوي، در رواق غدير حرم ثامن الحجج (ع) برگزار شد، پس از تشرف از مذهب تسنن به تشيع نام مبارك فاطمه زهرا را براي خود برگزيد.

اين بانو در مورد علت گرايش خود به مذهب تشيع، گفت: با تمسك به قرآن و زند گي نامه ائمه اطهار (ع) وتحقيقاتي در زمينه اين مذهب، دريافتم كه نسبت به ساير مذاهب، مذهب تشيع كامل‌ترين ديني است كه همه دستورات آن از مباني علمي برخوردار است و موجب رشد و كمال و سعادت انسان مي‌شود.

وي كه از طريق يكي از دوستان ايراني خود با امام رضا (ع) آشنا شده بود، افزود: هميشه آرزو داشتم كه حرم ايشان را از نزديك زيارت كنم، طي سفري كه همراه او به مشهد مقدس داشتم به محض ورودم به حرم امام رضا (ع) با ديدن شكوه و جلال اين آستان مقدس، متحول شده و سر تعظيم فرودآوردم و همانجا تصميم گرفتم به مذهب تشيع مشرف شوم.

در پايان از سوي مديريت امور زائران غير ايراني آستان قدس رضوي يك جلد كلام‌الله مجيد، كتاب‌هايي درباره اصول اعتقادي اسلام و مذهب شيعه، بسته‌هاي فرهنگي و متبرك و… به اين تازه مسلمانان اهداء شده است.

منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین