عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام برنامه‌های هفته کرامت از حضور خادمان امام رضا(ع) در تهران و عیادت از بیماران خبر داد.

عقیق: امیر خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این سازمان متبوع وی در هفته کرامت برنامه فرهنگی و ادبی برای شهروندان تهرانی در نظر گرفته است، بیان داشت: این سازمان به مناسبت هفته کرامت مجموعه جشن‌هایی را با عنوان «زیر سایه خورشید» با گستردگی بیشتری پیش‌بینی کرده است.

وی اضافه کرد: خادمان حرم امام رضا (ع) در این جشن‌ها میهمان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهند بود، همچنین خادمان امام رضا (ع) علاوه بر حضور در جشن‌های «زیر سایه خورشید»، با پرچم متبرک آستان به بیمارستان‌ها رفته و به عیادت بیماران خواهند پرداخت.

خوراکیان در پاسخ به سؤالی دیگر که آیا در حوزه کتاب هم برنامه‌ای اندیشیده شده است، ادامه داد: جزوات و نمایه‌سازی‌هایی با موضوعاتی درباره امام رضا(ع) برای همه گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است.

 دهه کرامت از ابتدای ماه ذی‌القعده همزمان با تولد حضرت معصومه(س) آغاز و در یازدهم همین ماه با میلاد با سعادت امام رضا(ع) پایان خواهد یافت. شورای هماهنگی جشن‌های دهه کرامت با مشارکت 30 دستگاه، بیش از 300 هزار جشن مردمی را برنامه‌ریزی کرده است. اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) نیز در این دهه و همزمان با شب میلاد ضامن آهو در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین