عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
موشن گرافیک " چهل شاهد" روایتی از زندگینامه شهدای والامقامی است که ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه نوجوانان پخش خواهد شد.

عقیق:  با توجه به آغاز هفته بسیج گروه کودک و نوجوان این شبکه با تغییر در پخش برنامه‌های روزانه خود، کمیک موشن "چهل شاهد" که برشی از زندگی شهیدان دفاع مقدس و مدافعان حرم است را  از روز شنبه 29 آبان مصادف با شروع هفته بسیج برای مخاطبان کودک و نوجوان خود ساعت 16 پخش می‌کند.

 

زندگینامه شهدای بسیج از شبکه قرآن پخش می‌شود

در مجموعه چهل شاهد روز شنبه 29 آبان زندگی شهید محمد جهان‌آرا و روز یکشنبه 30 آبان زندگی شهید منتظر قائم که از نخستین فرماندهان سپاه پاسداران بود را به نمایش می‌گذارد. روز دوشنبه در سومین روز هفته بسیج چهل شاهد به زندگی سید شهیدان  اهل قلم سیدمرتضی آوینی می‌پردازد و روز سه‌شنبه در دوم‌ آذرماه شهید باقری و روز چهارشنبه زندگینامه شهید برونسی پخش می‌شود. چهارم آذرماه در روز پنجشنبه و ششمین روز هفته بسیج  زندگی شهید والامقام شهید همدانی تقدیم مخاطبان می‌شود.

روز جمعه مصادف با روز بسیج ساعت 16 زندگینامه شهید مدافع حرم شهید محسن حججی در موشن‌گرافیک چهل شاهد تقدیم مخاطبان نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما خواهد شد.

منبع: تسنیم 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین