عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
در سالروز وفات کریمه اهل بیت:
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: در سالروز وفات حضرت معصومه (س) نشست دو روزه این شورا در قم برگزار می‌شود.

عقیق:نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اظهار داشت: در سالروز وفات بانوی کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، نشست دو روزه شورای هیئت‌های مذهبی کشور با حضور رؤسای شورای هیأت‌های مذهبی استان‌ها و رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی کشور در شهر مقدس قم در جوار بارگاه مقدس و منور حضرت معصومه سلام الله علیها در ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کل کشور افزود: هدف از این نشست آشنایی با شخصیت، سیره و زندگی حضرت معصومه (س)، دیدار با مراجع عظام و علمای قم و دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه (س) و زیارت آن بانوی کریمه مقدسه و همچنین برنامه‌ریزی برای عملیات فاطمیه ۱۴۰۰ است.

وی اضافه کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها دارای شخصیت والا و مقام رفیع است بطوری که ائمه طاهرین لقب معصومه (س) را مقام عصمت بعد از ۱۴ معصوم، یعنی عالی‌ترین مقام معنوی و پاکی را به آن حضرت عطا کرده‌اند.

نوشادی گفت: اکثر علما و مجتهدین جهان تشییع در جوار آن حضرت زندگی و مدفون شده‌اند و حوزه علمیه و مدارس حوزوی زیادی در شهر مقدس قم فعالیت می‌کنند و هر ساله عاشقان و زوار زیادی از سراسر کشور و شیعیان جهان به حریم قدس او راه یافته و مورد لطف کریمانه آن حضرت قرار گرفته‌اند.

وی ضمن قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای هیأت‌های مذهبی قم گفت: بیش از ۵ هزار مراسم و مجالس سوگواری در سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله تحت عنوان (مجالس روضه اخت الرضا) در سطح هیئت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین