عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
حجت‌الاسلام رفیعی:
رئیس مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی گفت: از توفیقات این مجتمع برگزاری همایش بین‌المللی و موفق حضرت خدیجه(س) در سالهای گذشته بود که یکی از خروجی‌های آن، چاپ ۸ جلد کتاب پیرامون شخصیت این بانوی مکرم اسلام بود.

عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، دبیرعلمی همایش بین‌المللی حضرت حمزه(ع) عصر جمعه(۱۴ آبان ماه) در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه این مجتمع آموزشی در سالهای گذشته متولی برگزاری همایش حضرت خدیجه(س) بود، اظهارکرد: یکی از دستاوردهای محسوس همایش حضرت خدیجه(س) انتشار مجموعه‌ای ۸ جلدی پیرامون شخصیت این بانوی مکرم اسلام بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مظلومیت دو عموی بزرگوار رسول الله(ص) یعنی حضرت حمزه(ع) و حضرت ابوطالب(ع) اشاره کرد وافزود: به حول و قوه الهی درباره حضرت حمزه(ع) این همایش امسال با ابتکار و مدیریت جامعة المصطفی و با همکاری ۱۶ مرکز علمی بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دبیرعلمی همایش حضرت حمزه(ع) با اشاره به ارسال مقالات ارزشمند از سوی محققین و پژوهشگران، ابراز امیدواری کرد که این مقالات در قالب ۳ الی ۴ جلد منتشر شود.

گفتنی است، همایش علمی و بین‌المللی حضرت حمزه(ع)، با مدیریت و میزبانی مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی وابسته به جامعه‌المصطفی العالمیه در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین