عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۹
دومین دوره جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به صورت کشوری برگزار می‌شود.

عقیق:دومین دوره جشنواره سرود «رفیق خوشبخت ما» در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

روح الله عبدالهی دبیر جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما در گفت‌وگویی درباره این جشنواره گفت: سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) اولین دوره جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما در سطح استان تهران برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و دانش‌آموزی علاقه‌مند به مکتب سردار دلها مواجه شد. در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها، همچون سال گذشته جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما برگزار می‌شود.

برگزاری دومین‌ دوره به صورت کشوری

دبیر جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما با اشاره به برگزاری جشنواره به‌صورت کشوری گفت: با توجه به تقاضای شرکت در جشنواره از دیگر استان‌ها امسال تصمیم بر این شد که سطح جشنواره از استانی به ملی ارتقاء پیدا کند و به این ترتیب علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فراخوان ارسال آثار دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما از ابتدای آبان‌ماه سال جاری اعلام شده و مهلت ارسال آثار تا سیزدهم دی‌ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) ادامه دارد.

شرایط شرکت در جشنواره

عبداللهی درباره شرایط شرکت در جشنواره گفت: در این جشنواره گروه‌های سرود سراسر کشور می‌توانند آثار  تولیدی خود را در دو قالب صوت و نماهنگ صرفاً با موضوع  شهید سلیمانی (ره) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مشارکت‌کنندگان در جشنواره امسال فقط می‌توانند آثاری را شرکت دهند که در جشنواره سال قبل ارسال نکرده و به تازگی تولید شده است.

دبیر دومین جشنواره سرود رفیق خوشبخت ما افزود: گروه‌های سرود سراسر کشور که از زمان شهادت سردار دل‌ها تا به امروز آثار صوتی و تصویری تولید کرده‌اند می‌توانند حداکثر تا پایان روز ۱۳ دی ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس rafighe_khoshbakht@ در شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله، سروش، آی‌گپ، بالونت، واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

برگزاری آیین اختتامیه در دهه فجر

عبداللهی در پایان گفت: آثار ارسالی پس از پایان مهلت فراخوان، ارزیابی و داوری خواهد شد و در مراسم اختتامیه جشنواره که در ایام دهه مبارکه فجر برگزار می‌‌شود، صاحبان آثار مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین