عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کبیر سلطانی عنوان کرد:
مدیر خدمات رفاهی خانه مداحان اهل البیت (ع) گفت: طی تفاهم‌نامه مشترک با صندوق کارآفرینی امید، بنا شد، تمامی مداحان استان تهران که در شغلی مشغول به کار هستند و جواز کسب دارند، وام قرض‌الحسنه 30 تا 60 میلیون دریافت کنند.

عقیق:روح‌الله کبیر سلطانی مدیر داخلی و مدیر خدمات رفاهی خانه مداحان اهل البیت(ع) در گفت‌وگویی اظهارداشت: روز گذشته تفاهم‌نامه همکاری فیمابین صندوق کارآفرینی امید و خانه مداحان اهل بیت علیهم‌السلام برای اشتغال‌زایی و کمک به اشتغال مداحان منقعد شد.

وام قرض‌الحسنه ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومانی برای توسعه کسب و کار مداحان

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه در مرحله اول تمامی مداحان استان تهران که در شغلی مشغول به کار هستند و جواز کسب دارند، می‌توانند با مراجعه به خانه مداحان و اخذ معرفی‌نامه از صندوق کارآفرینی امید، وام قرض‌الحسنه ۳۰ تا ۶۰ میلیون تومانی با دو ماه تنفس برای پرداخت اقساط دریافت کنند. این وام برای کمک به گسترش و رونق کسب و کار مداحان فراهم شده است.

کبیر سلطانی گفت: البته مداحانی که بنا به آغاز کسب و کار و اشتغال هم داشته باشند می‌توانند بعد از اخذ مجوز قانونی برای راه‌اندازی کار خود از این وام استفاده کنند.

مرحله دوم این تسهیلات برای مداحان دیگر استان‌ها

 مدیر خدمات رفاهی خانه مداحان اهل البیت(ع) افزود: در قالب این تفاهم‌نامه جدای از این تسهیلات، وام‌های ضروری ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه نیز به مداحان پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در مرحله نخست برای مداحان استان تهران است، گفت: بنا داریم در مرحله بعدی این امکان را برای نمایندگی‌های خانه مداحان در استان‌های دیگر هم فراهم شود.

برنامه‌هایی برای اشتغال‌زایی مداحان

کبیر سلطانی در پایان با بیان اینکه هدف و برنامه خانه مداحان اهل البیت(ع) در دوره جدید مدیریت حاج مرتضی طاهری و حاج محسن طاهری این است که مداحان در کنار جلسات، شغلی داشته باشند و صرفاً درآمدشان از جلسات نباشد، گفت: برای اشتغال‌زایی مداحان در روزهای آتی برنامه‌های جدی داریم که تفاهم‌نامه‌هایی با یکی از شرکت‌های بیمه، سازمان فنی‌ و حرفه‌ای و ... منعقد خواهد شد که ان شاء الله بعداز نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین