عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
به منظور مقابله با ویروس کرونا:
مسئول هیئت عبدالله بن الحسن(ع) گفت: از امشب به مدت 3 شب در کنار جلسه عزاداری هیئت به مناسبت روزهای پایانی صفر، با همکاری با همکاری ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همه برادران و خواهران عزادار واکسینه می‌شوند.

عقیق:محسن مبارکی مسئول هیئت عبدالله بن الحسن(ع) در گفت‌وگویی اظهار داشت: هیئت ما به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر از امشب دوشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۹ به مدت ۳ شب مجلس عزاداری در مسجد مجموعه ۰۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در چهارراه پاسداران تهران با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مرثیه‌خوانی حنیف طاهری برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه الحمدلله با رشد و تسریع روند واکسیناسیون به منظور مقابله با ویروس کرونا برنامه‌ریزی برای انجام این فرایند در برنامه هیأت اندیشیده شد، گفت: ان‌شاء‌الله در این سه روز با همکاری با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تمام برادران و خواهران عزادار می‌توانند ضمن حضور در مراسم هیأت، اقدام به تزریق واکسن کنند.

مبارکی ادامه داد: زمان انجام واکسیناسیون از اذان مغرب تا ساعت ۱۹ در مجموعه ۰۶ تهران خواهد بود.

مسئول هیأت عبدالله بن الحسن(ع) در پایان خاطرنشان کرد: هیأت ما در جریان همه‌گیری ویروس کرونا در برهه‌های مختلف با توزیع بسته‌های بهداشتی، تهیه توزیع ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده و ... تلاش کرد سهم خود را برای مبارزه با این ویروس ایفا کرد. در این مدت نیز تمامی مجالس هیأت را نیز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار کردیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین