عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
با معرفی ۷ اثر برگزیده:
هادی جانفدا گفت: سومین کنگره ملی شعر امام حسن(ع) که از سوی مجمع شاعران اهل بیت(ع) با موضوع مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد، امروز به کار خود پایان می‌دهد.

عقیق:سومین کنگره ملی شعر امام حسن(ع) با عنوان «حدیث حسن» از سوی مجمع شاعران اهل بیت(ع) با موضوع مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت (ع) و با همکاری حوزه هنری استان البرز و سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برگزار شد.

علاقه‌مندان در تمام قالب‌های شعر فارسی تا ۱۹ مرداد‌ماه مصادف با اول محرم الحرام ۱۴۴۳ فرصت داشتند تا آثار خود در موضوعات مطرح شده برای دبیرخانه ارسال کنند.

هادی جانفدا دبیر سومین کنگره ملی شعر امام حسن(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: اختتامیه این کنگره بناست امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه با معرفی و شعرخوانی شاعران برگزیده کشور برگزار شود.

وی افزود: در مجموع در این دوره ۳۵۰ اثر از ۱۷۰ شاعر سراسر کشور به دبیرخانه رسید که پس از سه مرحله داوری در نهایت ۵ اثر برگزیده و ۲ اثر شایسته تقدیر معرفی شدند. در این کنگره به شاعران برگزیده هرکدام ۲۰ میلیون ریال و شاعران تقدیری هرکدام ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس کنگره تعلق خواهد گرفت.

جانفدا گفت: در مراسم اختتامیه محمود حبیبی کسبی و احمد بابایی شعرخوانی و جواد حیدری و محمدحسین پویانفر مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

مراسم اختتامیه عصر امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه در آستان مقدس امامزاده حسن بن موسی بن جعفر(ع) واقع در کرج، میدان شاه عباسی از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین