عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
رئیس پلیس راه خراسان رضوی:
سرهنگ حسین میش‌مست، رئیس پلیس راه خراسان رضوی از منوعیت پیاده‌روی دهه آخر صفر در جاده‌های استان خبر داد و گفت: امسال هیچ طرحی در این زمینه ‌نخواهیم داشت.

عقیق:به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین میش‌مست با بیان اینکه طبق هماهنگی با ستاد اربعین، دهه آخر صفر در استان‌ سفرهای زیارتی از طریق ناوگان حمل‌ونقلی انجام خواهد شد، اظهار داشت: به همین منظور نیروهای پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان ‌‌تقویت شده‌اند ‌‌و تعدادی نیز در ترمینال مشهد مستقرند تا مردم برای جا‌به‌جایی با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اتوبوس‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و تنها 50 درصد ظرفیت خود مسافر حمل کنند‌، افزود: تمام تلاشمان را برای جلوگیری از پیاده‌روی با توجه به شدت کرونا به‌کار خواهیم گرفت.

به گزارش تسنیم، سید‌حمید موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونای خراسان رضوی چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اعلام کرده بود‌: تصمیم برای مسدود کردن راه‌های منتهی به مشهد در اختیار ستاد استانی نیست، اما ‌پیشنهاد این موضوع در قالب نامه به ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی ارائه شده است ‌و منتظر پاسخ این پیشنهاد هستیم، اما در نهایت بعد از ابلاغ ستاد ملی کرونا به‌دنبال این هستیم که به‌خصوص در مشهد مسدودسازی انجام شود که شاهد حضور گسترده و غیرقابل کنترل زائران نباشیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین