عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
اعلام شد:
کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی امسال همچون سال‌های گذشته در شهر نجف، مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و همچنین شهر کربلای معلی، ۱۰ موکب رسانه‌ای برپا می‌کند.

عقیق:کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین حسینی امسال همچون سال‌های گذشته در شهر نجف، مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و همچنین شهر کربلای معلی، ۱۰ موکب رسانه‌ای برپا خواهد کرد و در این موکب‌ها، مراسم‌هایی با حضور منبری‌ها و مداحان سرشناس برگزار خواهد شد.

در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز زائران ایرانی سفر خود را برای پیوستن به خیل زائران اربعین حسینی آغاز نکرده‌اند، تنها ۳ موکب که عبارتند از یک موکب در صحن عقیله، یک موکب در خیابان باب القبله حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی و سومی در مرقد صافی صفا در نجف اشرف برپا شده است.

در موکب کربلای معلی امشب حجت‌الاسلام مسعود عالی سخنرانی و علی مهدوی نژاد مرثیه‌خوانی خواهند داشت که مراسم نخست از ساعت ۱۸  تا ۲۰ به وقت عراق و مراسم دوم از ساعت ۲۰ تا ۲۲ به وقت عراق برگزار خواهد شد که مراسم نخست حوالی ساعت ۲۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش زنده خواهد شد.

برنامه‌های کمیته مراسم ستاد اربعین در نجف، مسیر و کربلا

موکب بعدی کمیته مراسم اربعین در مرقد صافی صفای شهر نجف اشرف برپا شده است که امشب حجت‌الاسلام ثمری سخنرانی و علی فراهانی مرثیه‌خوانی خواهند کرد. این موکب در انتهای صحن حضرت فاطمةالزهرا(س) حرم امیرالمومنین(ع) برپا شده است.

برنامه‌های کمیته مراسم ستاد اربعین در نجف، مسیر و کربلا

برنامه‌های کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین به مدت ۱۰ شب از روز دهم صفر تا روز اربعین برگزار خواهد شد که در این برنامه‌ها حجج‌اسلام ناصر رفیعی، علیرضا پناهیان، مسعود عالی، سیدعباس موسوی مطلق، جواد محمد زمانی، محمد برمایی و علی سعیدیان سخنرانی و صادق آهنگران، مهدی سماواتی، عباس حیدرزاده، مهدی سلحشور، علی فراهانی، علی مهدوی‌نژاد، سید محمود علوی و احمد نیکبختیان مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

برنامه‌های کمیته مراسم ستاد اربعین در نجف، مسیر و کربلا

جزییات برنامه‌های این کمیته در صفحات اینستاگرام marasem_arbaein1400 و heyat_razmandegan_eslam و eheyat.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین بناست برنامه‌های این موکب‌های رسانه‌ای از شبکه قرآن و دیگر شبکه‌های رسانه ملی حوالی زمانی بعد از نماز ظهر و عصر و بعد از نماز مغرب و عشاء پخش زنده خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین