عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
هادی شعبانی:
مسؤول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر گفت: هیأت‌های عزاداری برای کمک‌رسانی و خدمات اجتماعی خود به مناطق محروم، پویش «یا ساقی العطاشی» را با هدف رفع مشکل دسترسی به آب سالم و مورد نیاز مناطق محروم کشور راه‌اندازی کردند.

عقیق:هادی شعبانی، مسؤول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگویی اظهارداشت: همزمان با ماه محرم و صفر هیئت‌های عزاداری در راستای کمک‌رسانی و خدمات اجتماعی خود به مناطق محروم پویش «یا ساقی العطاشی» را با هدف رفع مشکل دسترسی به آب سالم و مورد نیاز مناطق محروم کشور راه‌اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه این پویش با شعار «علمت بر زمین نمی‌ماند» انجام می‌شود، افزود: در این پویش بناست مطالبه و پیگیری‌ از‌ مسئولان تا رفع‌‌ مشکل،‌ ترمیم یا احداث‌ خط‌ لوله‌ آب با مشارکت‌ آبفا، نصب مخازن‌ پلی‌اتیلن و لوله‌کشی‌ آب و سایر اقدامات‌ عمرانی موردنیاز برای رفع مشکل دسترسی‌ به‌ آب از اقدامات درنظر گرفته شده برای این پویش است.

شعبانی با اشاره به اینکه برای پیشبرد برخی از این اقدامات نیازمند حمایت مالی مردم و خیرین هستیم، گفت: مردم می‌توانند برای حمایت‌ مالی یا مشارکت‌ جهادی یا معرفی روستاهای‌ محروم‌ از‌ آب، کد دستوری #۴۴۳۳۲۲۱*۶۶۵۵* را با تلفن‌همراه خود شماره‌گیری کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۲۱۳ تماس حاصل کنند.

مسؤول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر افزود: در پویش «یا ساقی العطاشی ۲» که محرم ۹۹ به همت هیأت‌های مذهبی در کشور برگزار شد، ۷۲ روستای استان سیستان و بلوچستان مورد حمایت و آبرسانی قرار گرفتند. در این روستاها در مجموع ۳۲ هزار نفر سکونت داشتند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین