عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
فراخوان پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ویژه مداحان دانش آموز همزمان با محرم الحرام ۱۴۴۳ به صورت مجازی و حضوری اعلام شد.

عقیق:سازمان دانش آموزی شهر تهران و شبکه قرآن و معارف سیما با همکاری فرهنگسرای اندیشه، در راستای گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهل‌بیت(ع) و با هدف شناسایی استعدادهای مداحی، نوحه‌خوانی و مرثیه‌خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان پاک و مطهر ایشان، «پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی» را ویژه مداحان دانش‌آموز به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌کند.

تمام دانش آموزان پسر در تمام مقاطع و پایه‌های تحصیلی می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این برنامه، یک ویدئوی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای به‌صورت افقی و حداکثر تا ۱۰ مگابایت از مداحی خود با لباس مرتب و بدون نیاز به دکور، سیستم صوت و... با شاخص‌های داوری اشاره شده در ذیل، از طریق درگاه‌های اینترنتی www.nogolanhosseini.ir و یا www.qurantv.ir و یا از طریق لینک ثبت نام   http//10a.ir/1Dj  بارگذاری و ارسال کنند.

شاخص‌های داوری

● مدح و مرثیه (شامل انتخاب و حفظ اشعار مناسب  و بیان مقتل و تاریخ مستند)
● صوت و لحن (شامل زیبایی و قوّت صدا، استفاده از الحان مناسب و ردیف‌های آوازی)
● نوحه‌خوانی (شامل مضمون، ملودی و ریتم مناسب)
● حُسن اجرا (شامل اجرای مؤثر، پوشش و ظاهر مناسب و مدیریت زمان)

با توجه به اینکه هر دانش آموز  فقط یک بار می‌تواند بر اساس کد ملی خود، فیلم ارسال کند، بنابراین در تصویربرداری و ارسال فیلم از سوی شرکت‌کنندگان دقت به عمل آید.

۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال فیلم مداحی است. شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌‌های ۱۵-۰۲۱۸۸۵۰۵۵۱۳ فرهنگسرای اندیشه تماس بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین