عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹
در آستانه دهم ماه محرم:
امسال با توجه به تصمیم متولیان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) درهای ورودی و خروجی عزاداران حسینی برای دسته‌های عزاداری روز عاشورا مشخص شده است و حرم‌ها در حال آمادگی برای عزاداری این روز هستند.

عقیق:با آغاز ماه محرم، موکب‌های حسینی و دسته‌های عزاداری در کربلا راه‌اندازی شدند و مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) در نقاط مختلف این شهر برگزار می‌شود و بین‌الحرمین هر لحظه میزبان عزاداران شهدای کربلا است.

تعداد بازدید : 129

آماده‌سازی حرم امام حسین (ع) برای روز عاشورا

بسیاری از موکب‌های عزاداری نیز در حال تدارک برنامه روز عاشورا هستند و خود را برای حضور در این مراسم آماده می‌کنند؛ به طوری که برای روز تاسوعا زمان‌بندی مشخصی به دسته‌های عزاداری داده شده است تا بر اساس زمان اعلام شده به حرم حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) مشرف شوند.

همچنین به منظور برپایی مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی و دسته عزاداری طویریج، خادمان حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) برخی از ورودی‌های حرم‌ها را مهیای حضور عزاداران می‌کنند.

تعداد بازدید : 59

آماده‌سازی حرم حضرت عباس (ع) برای روز عاشورا

به گفته متولیان حرم‌ها مطهر، با توجه به اینکه ورود دسته طویریج از حرم امام حسین (ع) و خروج آنها از حضرت حضرت عباس (ع) است، با بررسی فیلم‌ها و تصاویری هوایی سال گذشته سعی شده تا امسال این مراسم با نظم بیشتری برگزار شود. بر همین اساس، سه در ورودی و چهار در خروجی برای عزاداران حسینی پیش‌بینی شده است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین