عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
معاون ارتباطات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از آغاز به‌کار کتابخانه دیجیتالی مجموعه سخنرانی‌های مکتوب استاد شیخ حسین انصاریان در آستانه عید غدیر خبر داد.

عقیق:سیّد محمّدجواد آصف آگاه، معاون ارتباطات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از آغاز به‌کار کتابخانه دیجیتالی مجموعه سخنرانی‌های مکتوب استاد شیخ حسین انصاریان در آستانه عید غدیر خبر داد و اظهار داشت: واحد رسانه مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان از بیش از نیم قرن سخنرانی‌های حضرت استاد انصاریان توانسته است، بیست هزار سخنرانی از حدود چهل هزار سخنرانی را در مؤسسه گردآوری و در دسترس عموم قرار دهد که حدود ۱۰ سال متوالیِ این سخنرانی‌ها بر روی سایت Erfan.ir از هم‌اکنون بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: این سخنرانی‌ها در قالب ۱۰۰۰ موضوع بی‌تکرار دسته‌بندی شده و در حال پیاده‌سازی و ارائه به‌صورت مکتوب است.

آصف آگاه بیان داشت: از این میان تاکنون ۵۰ عنوان از سخنرانی‌ها بعد از پیاده‌سازی و موضوع‌گذاری بدون دخل و تصرف در ساختار سخنرانی با ویرایش جزئی در متن بصورت فایل PDF در کتابخانه دیجیتال سخنرانی‌های مکتوب استاد انصاریان در سایت Erfan.ir در بخش سخنرانی‌های مکتوب بارگذاری شده است و ان‌شاء الله تا پایان سال نیز ۵۰ جلد دیگر در این بخش آماده بارگذاری خواهد شد.

این مجموعه آثار منابعی ارزشمند جهت استفاده طلاب، سخنرانان و نیز عموم مردم می‌باشد. امکان دانلود فایل PDF و نیز جستجو بر حسب موضوع، زمان و مکان از خصوصیات این کتابخانه دیجیتال است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین