عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
حجت الاسلام حسین آبادی عنوان کرد:
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ما معتقدیم جبهه مقاومت مسیر غدیر را تا ظهور ادامه می‌دهد، گفت: در آستانه عید غدیر، از سیدحسن نصرالله، سید جبهه مقاومت در مسجد مقدس جمکران تقدیر می‌شود.

عقیق:حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به فرازهای مهدوی خطبه غدیر رسول خدا (ص)، اظهار کرد: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) در خطبه غدیر در ۱۸ فراز به امام زمان(عج) اشاره دارند و تصریح می‌کنند که غدیر امتداد می‌یابد و به ظهور ختم می‌شود و امام مهدی(عج) به عنوان فرزند غدیر با ظهور و استقرار حاکمیت الهی، پیام غدیر را محقق می‌کنند.

 وی ادامه داد: ما بر این باور هستیم که جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت امتداد غدیر و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و جبهه مقاومت با پرچمداری جمهوری اسلامی مسیر غدیر را ادامه می دهد. لذا در آستانه عید سعید غدیر به عنوان عید الله‌الاکبر بنا داریم تا از سید حسن نصر الله که نقش ویژه‌ای در پیش برد جبهه مقاومت به عنوان امتداد غدیر دارد، تقدیر کنیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: از این رو، در روز سه شنبه شب، ۵ مرداد همزمان با برگزاری مراسم توسل به کریم کبریا از سید حسن نصرالله با حضور نماینده ایشان تقدیر و نشان خادمی افتخاری مسجد مقدس جمکران به سید مقاومت اهدا می شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین