عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
در اطلاعیه ای عنوان شد:
سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات مطرح شده در رابطه با این سازمان واکنش نشان داد.

عقیق: به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شایعات مطرح شده در رابطه با این سازمان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

قریب به یک سال است که چند کانال و حساب کاربری ظاهراً بی‌هویت مطالبی را به سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر رهبر معظم انقلاب، شخصیت‌های انقلابی و… نسبت می‌دهند. این مطالب به صورت سازماندهی‌شده از طریق یک مجموعه سایبری در فضای رسانه‌های اجتماعی توزیع می‌شود. رویه ما تاکنون سکوت و دوری از حاشیه و صبر برای برملا شدن مطالب کذب و بی‌اساس بوده است؛ چرا که معتقدیم باید همه توان خود را صرف کار کنیم و از فرصت‌سوزی بپرهیزیم.

هویت متولیان این مجموعه‌ها و حامیان آن‌ها برای ما و دستگاه‌های اطلاعاتی و فعالان مؤثر فضای مجازی مشخص است و متأسفانه برخی جریان‌ها و افراد و کارمندان نهادهای عمومی و دولتی نیز در این شایعه‌پردازی‌ها نقش دارند، هرچند ما تخلف تعداد محدودی از افراد آن دستگاه را متوجه کلیت آن مجموعه‌ها نمی‌دانیم ولی حمایت مادی و معنوی از دروغ‌گویان و صرف هزینه‌های مالی توسط این افراد و با پوشش آن دستگاه‌ها، ضایع کردن بیت‌المال است. دستگاه‌های مسئول می‌بایست در این زمینه پاسخگو باشند و به وظایف خود عمل کنند.

در خصوص برخی شایعات اخیر به اطلاع می‌رساند کارمندان سازمان تبلیغات اسلامی در چارچوب قوانین اداری و استخدامی و یا قراردادهای کاری مشخص فعالیت می‌کنند و نسبت دادن عنوان «کارمند سازمان تبلیغات اسلامی» به هر فعال فضای مجازی یا کنشگر فرهنگی دینی، ناصواب و تلاشی برای تداوم پروژه تخریب علیه سازمان تبلیغات اسلامی است که از طرف دروغگویان گاهی با نسبت دادن افراد و گاهی با نسبت دادن مجموعه‌ها دنبال می‌شود.

به دلیل درخواست‌های فراوان علما، نخبگان، فعالین فرهنگی و هنری و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی، واحد حقوقی سازمان مأمور شده‌است که این موضوع را دنبال کرده و فرآیند آن و نتیجه نهایی را به صورت علنی منعکس کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین