عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
مسئول خیریه کریمانه هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان گفت: در راستای کمک به زنان سرپرست خانوار زیرپوشش خیریه، کارگاه خیاطی هم برای آموزش مهارت و هم اشتغال ایجاد کردیم که تاکنون 30 زن در آن مشغول کار شده‌اند و حقوق دریافت می‌کنند.

عقیق:ابوذر قاسمی، مسئول خیریه کریمانه هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: بیش از ۵۰ خانواده زیر پوشش خیریه ما هستند که زنان به دلیل فوت، اعتیاد و یا زندان بودن همسر، سرپرست خانواده هستند. ما در مناسبت‌های مختلف غذا، لباس و لوازم مورد نیاز را برای آنان تهیه می‌کردیم، اما همواره به دنبال آن بودیم که مبنع درآمدی برای آن‌ها ایجاد شود تا بتوانند مخارج زندگی خود را تأمین کنند.

وی افزود: در این راستا کارگاه خیاطی ایجاد کردیم تا هم به این قشر آموزش دهیم تا مهارتی برای خود به دست بیاورند و هم در زمینه دوزندگی، بسته بندی، اتوکشی و ... افرادی از این جمع را جذب و به آنان حقوق پرداخت کنیم.

۳۰ زن سرپرست خانوار شاغل شدند

قاسمی گفت: هم‌اکنون ۳۰ زن سرپرست خانوار در قالب این کارگاه مشغول به کار شده‌اند و حقوق دریافت می‌کنند و الحمدلله می‌توانند اجاره منزل بپردازند و امور زندگی خود را تأمین کنند.

مسئول خیریه کریمانه هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان افزود: این کارگاه خیاطی در چهارراه عسگریه اصفهان ایجاد شده است و افراد برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۷۲۲۷۸۳۲ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه مرحله اول فعالیت این کارگاه اعم از خرید تجیزات مختلف مورد نیاز با کمک خیرین محقق شده است، تصریح کرد: در مرحله دوم که خرید پارچه مورد نیاز است با مشکلاتی مواجهیم و امیدواریم خیرین با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۹۵۴۸۵ به نام خیریه ما را یاری کنند.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: با رونق گرفتن کار این کارگاه و نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال می‌توانیم کار را توسعه دهیم و ان‌شاءالله افراد بیش‌تری را جذب کنیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین