عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
آیت الله بشیر نجفی:
آیت الله بشیر نجفی گفت: ما به نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن را موجب افتخار و سربلندی اسلام می‌دانیم، همچنین ایران عامل صلح و رضایت قلب ما است.

عقیق:به نقل از رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام آباد، آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جریان سفر به عراق با آیت الله بشیر نجفی، در نجف اشرف دیدار کرد.

در این جلسه آیت الله نجفی گفت: این واقعیتی است که مجمع جهانی اهل بیت (ع) در حال جهاد است، به جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم.

آیت الله نجفی ضمن تأکید بر ضرورت آگاهی مردم از تعالیم دینی در این جلسه، فرمودند: پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی (ع) فرمودند: به خدا قسم اگر پروردگار جهانیان هرکسی را از طریق شما راهنمایی کند، او برای شما بهتر از آفتابی است که بر آن طلوع و غروب می‌کند.

وی با اشاره به این روایت، بر اهمیت علوم دینی و مذهبی مطابق به هدایت پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد.

این مرجع تقلید درباره نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما به نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن را موجب افتخار و سربلندی اسلام می‌دانیم، همچنین جمهوری اسلامی ایران عامل صلح و رضایت قلب ما است.

وی جمهوری اسلامی ایران را به قله اسلام تشبیه کرد و گفت: دستاوردهای مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز به دلیل وجود جمهوری اسلامی ایران است و ان شاءالله خداوند جمهوری اسلامی ایران را برای ترویج اسلام و تعالیم اهل بیت (ع) پیروز و سربلند می‌کند.

آیت الله بشیر نجفی با بیان «سلام گرم بنده را خدمت رهبر معظم حضرت آیت الله خامنه ای برسانید» خطاب به آقای رمضانی گفت: شما بر سر خود تاج دانش دارید و مطمئناً از ارزش آن آگاه هستید.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین